Gästspel?

edited 2 december 2010 00:37 in Warhammer 40k

Hejsan!

I Umeå kommer det på söndagen 5/12 att vara en uppläsning av de fem manus som gått vidare i Riksteaterns tävling "Ny Text". Jag har skrivit ett av dem, och skulle därför vilja vara där och lyssna. Då funderade jag på om det gick att kombinera med att spela mot några glada Umeåmänniskor... :)

Alltså: Space Wolvesarmé (hyfsat snygg) på upp till 2000 poäng (eller mer, om det skulle vara så) söker motstånd lördag kväll och möjligen söndag förmiddag.

Any takers?

Kommentarer

  • edited 2 december 2010 00:38

    Boendet kommer att lösa sig separat.

  • För att vara på det klara med upplägget: Jag måste veta ganska snart om jag ska spela mot någon. Kommer beställa tågbiljetter efter hur det ser ut med spelmöjligheter. Om jag inte ska spela kommer jag upp på söndag morgon och åker hem söndag kväll. Finns spelmöjlighet kommer jag upp lördag för- eller eftermiddag och lirar...

  • Resan ombokad.

    Jag kommer att komma upp på söndag morgon. Inget spel, alltså.

    Får dyka upp på en Fancy eller något. Om man får ha snygga kläder som inte är kostym (man kan inte skrika åt tärningarna i en three-piece suit). Och jag vill inte få öl på min kostym. :)

  • Synd att det inte blev nåt spel men grattis till att du tagit dig vidare. Skulle vara kul att läsa det du skrivit.

  • Du kan komma och lyssna på söndag... :) Sedan så kommer det tryckas en bok med bidragen, men vet inte om det gäller ALLA bidragen, eller bara de tio toppmanusen.

    Tack!

Sign In or Register to comment.