Nybliven skaven spelare söker jätteråtta.

edited 13 september 2010 00:11 in Figurmålning etc
Söker nu hjälp av er alla att finna en modell för en HPA! Jag skulle bygga nånting men jag kan inte konvertera och så är det med det. Denna ska användas under fanatic nu i oktober och om ni inte vill se en upstoppad råtta med spikar i, bidra gärna :D

Kommentarer

  • Necromunda -the caller hete den va. Där finns en jätteråtta, inte lika stor som en abomination borde vara, men cool.

  • edited 13 september 2010 11:40
    Den kan det bli!

    Edit: Tittar även på The Thing in the Woods.
  • Jag har sett på nåt youtubeklipp att man kan koppla in ett litet chip i en råtta och få den svänga höger och vänster och kanske stoppa till och med. Om du kan få tag på en sån liten rått-rigg kanske?
  • Jag kan rekommendera The Caller. Råttan är riktigt tjusig, mycket lik en äkta, möjligen utom storleken på könet och formen av fötterna. Men väldigt bra modell iallafall.
  • Får bli en caller tror jag!
  • Jag har precis konverterat till Empire men har en ordentlig skavenarmé, den innehåller en HPA som jag inte vet vad jag ska göra av om jag nu börjar spela Empire på heltid. Bilder?
  • Skicka gärna bilder ja!
  • Ok. Nu när jag tagit på mig för lång tid redan så har jag äntligen hittat bilderna. Vi får väl se om du fortfarande är intresserad eller ej. Bilderna är från under tiden jag konverterade, modellen var inte riktigt klar och idag är den grundmålad men inte klar. Tanken var en jätte ratogre som skulle kunna dubbla som bone breaker mount. Basen är godkänd eftersom att GW uttryckligen sagt att deras tanke var 60x100 bas men att det inte finns något som uttryckligen säger att ett HPA måste stå på en sådan bas.

    Hope you like it.

    http://www.flickr.com/photos/49016751@N02/

  • Redan fixat en modell.... Får se om det finns intresse för en andra efter turneringen:P

  • Du vet väl att dubbla HPA innebär automatisk tjära+fjädrar? ;)

  • Bah! Humbug! Tänkte ha den som mount:-P

Sign In or Register to comment.