Pepp inför Fanatic höst 2010

edited 18 augusti 2010 22:32 in Figurspel

Lords of the night Haunt the darkness =)

1845 poäng kvar att konvertera och måla tur att det är gott om tid till fanaticen ;)

«134

Kommentarer

  • Deamon Hunters för mig!
  • ca 1500pts demoner att måla :/... men vann idag så det ger bra moral :)

  • Runt 10-20 st orker och lite förbättringar här och där. Mina meknya battlewagons måste få lite färg över metallen också.
  • runt 1820pts kvar att måla av mina spacewolves
  • 10 av 52 modeller avklarade

  • Allt utom en Ironclad dreadnought och en techmarine kvar att sätta ihop sen 1000 bikes kvar. Kommer bli kanon trevligt med lite fart i en armé igen, även om man fick stryk igår, aj aj Simpan :p. Taggad till 1000!

  • JA, just nu sliter jag som ett djur för att få armén limmad iallafall så man kan börja test-spela!

  • 2 Battlewagons, 5 burnas och 3 killer kanz ska göras. Detta samtidigt som skolstart med omtentor och bara en massa annat! ojojoj...

  • 10 Assault Marines, 1 Librarian och ett antal baser att göra - nog ska det gå nu när plugget börjar igen och man kan få lite fritid!

  • edited 19 augusti 2010 23:28
    Fyra tanks, 6 heavy weapon teams och ett 20-tal baser. Eventuellt squad markings på 130 gardister :P
  • 9 skinks, 20 Saurus, 1 Salamander+crew samt 1/8 dinosarie. Plus att alla andra figuer behöver piffas upp. Borde hinna ...

  • Tre dundervargar, en Wolf Lord på dundervarg, en vanlig muppvarg, två Rhinos.

    Blir tight, men ska nog gå...
  • Endast ca 1500p Greyknights kvar att måla ^^

    hej & hå!
  • 2terminators 3bikers 1ezekiel kvar :)
  • edited 23 augusti 2010 21:23
    36warriors 1hellcannon 10hundar 10knights 40marauders....m.m. :(

    hälften inte ens ihopsatt...

    Jag är är övertygad om att jag kommer hinna!!
  • Jag skulle kunna skriva här också, men då måste jag avslöja hela min list!
  • Booooring & torrborsta massa metall!!!! :)

    Men men det tar sig sa mordbrännaren! :D
  • Dreadlord
    Supreme Sorceress på pegasus
    12 Corsairs med musician
    8 Spearmen
    8 Crossbowmen with shields
    2 Dark Riders

    Bör gå, är bara att lägga manken till antar jag. Och försöka hinna plugga lite också...
  • hmm inte bestämt mig om att ställa upp än.
    men har kvar att måla

    2000pts med blood angels (en kompis arme och han ska ställa upp på FF)

    2000pts med SM vulkan tema, (min egen jag målar ifall jag vill köra 40k till FF)

    50 warriors of nurgle
    10 warhounds
    1 hellcannon
    3 gående karaktärer

    ifall jag ställer upp med min WoC arme på FF.
    ..........
    försök att få in den tiden mellan heltidsjobb och 4 ungar. HEHE.

    LIFE is a Bitch, then you marry one.

    //Stefan
  • Nämen tjenare Stefan, klart du ska vara med i FF, helst då 40k.
  • Skall måla en Daemon Prince och byta skjutvapen på fyra Plague Champions.

  • nu är det mesta förarbetet gjort på all teräng jag ska låna ut till Fanatic
    så om en vecka om allt går som det ska är det klart!
  • Ah, crap. Hade glömt två Land Speeders också, som låg och smög i listan.

    Nåja, nu är tre av fem vanliga dundervargar klara. Jag ser ett ljus i slutet av tunneln...
  • Såg jag va ledig den helgen också så nu jävlar blir det spela och måla i massor ;)

  • Ännu en Fanatic som inte kan bevistas pga studier. Kirurgitenta veckan efter. =/

  • 2 tanks 2 weapon teams 8 inf

  • Jaha...då sitter man här utan känsla för vad man skall spela! blir det en Space wolf lista (vilket är enklast att stuka om) eller skall man se om man hinner starta upp en helt ny armé? känns lite jobbigt men lockande... F-n vad svårt det är... kanske skulle man bygga ut IF och låta dem se ljuset? fast Nurglarna har ju aldrig fått en chans :( får nog tänka på detta några minuter...
  • Hittade en lizardmen armé i garderoben. Nu blir det till att måla en oldblood på carnosaur och konvertera 20 chameleon skinks. Vem vill inte ha generalen på en lättillgänglig plats för kanoner?

  • Är själv sugen på att köra på en vampyrlord på drake^^ Jag lovar att folk kommer lämna kanonerna hemma eftersom att alla är så rädd att spela stora saker :p Drakar for the win!!

  • Det är så fantastiskt att GW ville göra carnosauren bättre till senaste boken, så de tog bort large target... Så jag har en lord på carnosaur som inte har inspiring presence, Thats how I roll!

Sign In or Register to comment.