[LOG Grupp C] Boka Spel Här.

edited 8 juni 2010 22:31 in Figurspel

Här har vi nu en bra lite tråd för att boka spel inom våran grupp. Om vi använder denna tråd så blir det mindre kaos i den övriga 'boka spel' tråden, och lättare för oss att hitta motståndare.

Vi i grupp C är:

Oskar Andersson 0703662646

Andreas Bäckström 0703747934

Martin Westerlund 0702741007

Per Andersson 0702687844

Alexander Andersson 0738313696

Patrik Ylmefors: 0706663334

Kommentarer

  • God idé :) jag kan spela nu på fredag 11/6. Vilken tid var det du kunde Per?
  • Jävligt bra idé!

    Jag kan lira på måndag och/eller onsdag nästa vecka, dvs. 14:e eller 16:e. Jag borde kunna både dag- och kvällstid. (Det skulle förresten kunna vara kul om fler ur C hakade på och körde nån match samtidigt.)

    Jag kan nog spela tisdag och torsdag också iofs, men då är det dagtid som gäller och jag måste sticka kring kl 18, och jag gissar att folk har svårare med tid då. Eller?

    Viska eller hör av dig på 070-6663334. Sms duger om det känns pinigt att ringa.

    // Patrik

  • Jag skulle kunna ta en match på måndag nästa vecka kvällstid, alternativt torsdag förmiddag.

    /Oskar

  • Måndag kväll då, DonConcho? typ kl 18 på föreningen?

  • låter som en gåta!

  • Jag lirar gärna nästa vecka och beter helst av lite matcher. Jag är eventuellt upptagen på tisdag och torsdag kväll, samt helgen, men annars borde mitt schema vara vidöppet. Säg när ni vill spela så kan jag mest troligt göra det!

  • Nästa vecka kan jag: TIS-dag, ONS-dag, TORS-kväll, typ

    /martin
  • Martin: jag bokar gärna in tisdag dag med dig.

  • någon som har tid spela nästa vecka? kan spela mellan. 11.00-23.00 varje dag i princip om det inte dyker upp något.

    //Alexander Andersson
  • Eftersom jag åker iväg på tisdag och blir borta ett tag så skulle jag gärna försöka hinna med en match till. De jag har kvar att spela mot är Dea och Alexander, och dagarna jag har chansen att spela på är söndag och måndag.
  • Någon som är sugen på att ta en match under morgondagen? Jag har möjlighet egentligen under hela dagen..

  • nån som kan spela torsdagkväll?

  • edited 30 juni 2010 12:42
    Jag jobbar till 21.30 :(
  • jag kan spela på fredag, lördag, söndag, måndag någon som har tid?

    dagtid eller kvälls tid spelar ingen roll.
  • Jobbar mest hela tiden. Orkar du lira efter 21.30 på söndag så. Kan ev dagtid på måndag.
  • Jag fick dock förhinder på måndag. Kan eventuellt inte på hela denna vecka.
  • kan spela nästa vecka: mån+tis dag och kväll.

    Sorry Dea jag glömde att jag tagit på mig extra pass på torsdag kväll nästa vecka :/
  • edited 6 juli 2010 16:00
    nån i grupp C som kan spela på onsdag kväll? eller torsdag, fredag,lördag,söndag? dag eller kväll går bra.

    073-8313696.
  • Någon som har möjlighet nu i veckan, alla dagar fungerar egentligen.

  • Concho, jag spelar gärna.

    Tisdag, 16:30?

  • Det är taget!

Sign In or Register to comment.