Blood Angels

edited 12 maj 2010 13:48 in Figurmålning etc

Halloj,

tänkte visa upp mitt nya projekt och samtidigt be om lite råd!

Har just bestämt mig för att dra igång med Blood Angels, och för att krångla till det har jag beslutat att det ska vara en Boarding-armé, alltså inga fordon förutom Dreads och sedan en massa infanteri... Det jag skulle behöva tips på är hur man kan göra Boarding Torpedoes på ett vettigt sätt, har funderat lite på om man ska köpa något lite större rör och utifrån det göra torpederna, planen är ju att det i slutändan ska vara enkelt att göra och se vettigt ut... Så alla tips är uppskattade.

Här är den enda någorlunda vettiga bilden på det jag har åstadkommit än så länge, har dock målat klart dreadnoughtens arm nu..

Armebild

Skepp 'o' hoj!

Kommentarer

  • Snyggt! Jag tycker du har fått till riktigt bra rödfärg och kul tema! Inga förslag på hur du kan göra boarding torpedoes tyvärr.. Hade du tänkt spela dom som drop pods eller??

  • Jo precis, känner lite att det skulle förstärka temat väldigt mycket om jag fixade det, och rent spelmässigt måste jag ha någon form av transport då det inte blir några rhinos eller jumppacks i armén...

Sign In or Register to comment.