Fantasia Fanatic

edited 19 oktober 2007 13:30 in Turneringar / konvent
Fanatic I helgen då ska bli skoj och se folks armér och kanske några nya ansikten. Kommer inte spela själv men då får man mer tid att snacka skit. :)

Kommentarer

  • Hade varit kul att gå dit men har fullt upp med att måla mina skavens för bsk. ^^
  • Jag dyker upp på söndag eftermiddag och ser vilka nissar som tar hem priserna.

  • Fast det heter ju "Fanatic"... :)
  • Styr upp bilder, mofos
  • edited 23 oktober 2007 08:05

    Tack för en trevlig turnering :)

    Ni kan se en scannad version av lokaltidningens artikel här :

    Artikel

    (Scannad av Stefan '7:a med OK' Sagebro) ;)

  • Tuff artikel! Intressant att många journalister verkar feltolka Warhammervärlden som något direkt sprunget ur Tolkiens värld. Å andra sidan är det en rätt bra beskrivning för den oinvigde vk-läsaren.

  • Vafan? Hela tiden "Tolkien Tolkien". Argh.

  • Jag och Graae höll på att ställa upp när de kom och pratade men honom samt fotade hans armé. Den pratstunden resulterade då inte i många spaltmillimeter :)

    Har VK/VF dykt upp något tidigare år? Det är ju trots allt ingen liten tillställning.
  • Jag har inte sett dem där de senaste åren i alla fall...

    Håller med om hela Tolkien grejjen, men samtidigt gjorde de grymt bra reklam för oss... de hade kunnat skriva att vi var svettiga nördar med färgfläckar på fingrarna, som blev sura över att plastgubbarna 'dog'. :)

  • Tja, nog fanns det en och annan svettig nörd. Det stank även prutt till min förtrytelse när någon i min närhet inte kunde hålla tarmgaserna stången under sista matchen :D Själv stank jag väl av idisslad öl.

    Man får hoppas att VF var där under lördan istället : )
  • Odörer kanske kan åtgärdas om vi bestämmer att på nästa Fanatic så får det inte komma dit några människor.

  • Som en total Warhammernoob och förstagångsfanaticare får jag säga att jag hade fantastiskt roligt!
    Ett stort plus till arrangörerna, men det största plusset ändå till alla spelare som jag pratade med, skrattade med och förlorade mot!
Sign In or Register to comment.