New troll here

edited 14 april 2010 00:00 in Warhammer fantasy

Det kansske bara är jag men jag tycker de nya Trollen är asshäftiga

Kommentarer

  • AWESOME!! Grisarna var också supertuffa^^

  • Wow! Sjukt snygga! Hade grisarna kommit ett årtionde tidigare hade jag spelat Orcs and Goblins på fulltid.

  • Härligt! Första gången på säkert 5 år som jag känner en viss dragning mot fantasy-hållet! Om de nu bara kunde producera fram lite vettiga regler ;0)

  • Skitcoola! Gillar trollet som håller i fisken, verkligen bara en update på en av de gamla modellerna. Är det plast eller metall?

  • Incoming Besserwisser, men står det inte tryckt med stor fet stil över hela bilden: "Multipart plastic kit!" ???? ;0)

  • Jag har redan bokat ett par lådor hos Dea! :)
  • De ser sjukt stora ut dock... Får lite Minotaur-vibbar av dem.

  • jo helt ok! hoppas dom släpper kroxigors i plast också...
  • Incoming Besserwisser, men står det inte tryckt med stor fet stil över hela bilden: "Multipart plastic kit!" ???? ;0)

    det gör det säkert, men jag var uppdagen med att titta på figurerna :p

  • det gör det säkert, men jag var upptagen med att titta på figurerna :p

    Du var så upptagen med att titta på bilderna av figurerna att du även missade bilderna av plast-spruesen som fanns med på samma ställe. ;)

  • Eller läser du bara artiklarna? ;)
  • Blev imponerad av träsktrollens design. Riktigt trevliga faktiskt! =) Nästan så man blir lite sugen på O&G och spela WFB igen.

    Dock hoppas jag innerligt på samma kvalitet, men med lite W40k innehåll. Kan tänka mig att både CSM Obliterators, Ork Meganobz och IG Ogryns skulle kunna bli riktigt bra plastkit...

  • Haha! Trollen är schyssta. Ser ut som överviktiga "deep ones" ;).

    Grisarna är komiska!
  • Så då har man bestelt några på fantasia blir bara att räkna om O&G armen så man får in dem på något sett

  • Gillar dom!!

  • Du var så upptagen med att titta på bilderna av figurerna att du även missade bilderna av plast-spruesen som fanns med på samma ställe. ;)

    kan vara så att jag hann glömma allt jag sett förutom trollet med fisken innan jag skrev mitt inlägg

    Eller läser du bara artiklarna? ;)

    nu ska vi inte vara såna...

Sign In or Register to comment.