Världens bästa figurmålningsinstruktion

edited 27 mars 2010 19:56 in Figurmålning etc

Världsbäst

Jag är mållös. Får vi någonsin se så snygga figurer i Umeå?

Kommentarer

  • Tråkigt att förstöra ett sådant mästerverk med sådan taskig kamera. :P

  • Helt underbart, man får ett gott skratt av sån fin kvalitet.
  • Precisionen och detaljerna är beundransvärt. Tio i betyg av tio till den här guiden =)

  • Aj, min mage! Jag trodde verkligen det skulle vara en fantastiskt snyggt målad Confrontation-modell eller något. Höll på att skratta ihjäl mig!

  • edited 28 mars 2010 14:22
    Men jag har hört att den här figuren har vunnit golden deamon TRE gånger i rad!!
  • Den ger en ju inspiration till kommande Golden Goblin.... XD

  • En dag vill jag bli som honom.
  • Han måste ju ha målat i minst 50 år eller nåt...
  • Jag håller inte med om att denna var världens bästa instruktion.

    Jag tycker att den förklarande texten är bristande och det tillsammans med
    de få bilderna gör det svårt för en amatör att hänga med i varje steg.
    Jag tycker inte att han anstränger sig tillräckligt för att få kalla detta instruktion,
    det är snarare ren show-off. Det får en att känna sig underlägsen och otillräcklig
    och jag kommer aldrig att följa hans så kallade instruktioner igen.

    / Niclas - besviken målaradept
  • Jag försår Niclas känslor.

    Trots överlägsen målarkvalitet så är instruktionerna inte särskilt bra.
  • Jag är lite förvånad att han väljer att trimma figuren efter att han har målat den, men resultatet talar ju för sig, den här killen vet vad han gör!
    Men som tidigare sagt så är bilderna suddiga och när det gäller målning av så här hög kvalite så vill man ju gärna detaljgranska.
  • Men hallå, det här är ju inget för n00bs! Här får ni som klagat en nybörjarinstruktion istället.

  • Men det där lärde man sig ju i lågstadiet... Gillade 1337-instruktionen bättre!

  • Agree with ya Nilzzon.. för enkelt skrivet det där Sven visade.. och kan för övrigt inte bli lika snyggt som den länken herr andersson la ut. nog det bästa jag sett målningsmässigt faktiskt. helt blown away

  • Jag har tänkt lite och jag vill bara förtydliga en sak.

    Den första länken som postades är ett skämt, alltså det är en skitful figur som slamsats ihop för att göra en rolig artikel. Det är alltså inte ett slutresultat som en figurmålare vill ha på sin figur. Det som har följt här är att en del medlemmar, inklusive undertecknad, har med mer eller mindre lyckat resultat försökt göra sig roliga över det genom att lämna diverse sarkastiska och ironiska kommenterarer om figurens och instruktionens kvalité. Jag tänkte bara klargöra så att ingen råkar stå där med byxorna nere och bli till allmänt åtlöje nästa gång den här tråden diskuteras på den lokala spelbutiken. Ingen vill ju bli en byfåne!

    Ja, och du som var osäker kan nu slappna av. Det var inte dina ögon det var fel på, det var helt enkelt humor det handlade om.

    Er, Sven

  • haha.. vi har förstått det ;)

  • Oj nu känner jag mig löjlig, var inte ni allvarliga?
  • edited 1 april 2010 14:48

    GW utvecklar också vår målningsteknik. Med betoning på teknik. ;)

    Den till och med posar om dina modeller!

  • Det där var faktiskt ett rätt roligt och awesome första april skämt ^^

  • Jag tänkte bara klargöra så att ingen råkar stå där med byxorna nere och bli till allmänt åtlöje nästa gång den här tråden diskuteras på den lokala spelbutiken. Ingen vill ju bli en byfåne!

    Ja, vi vill ju inte att det ska hända igen, eller hur Sven?

  • edited 2 april 2010 17:15

    Jamen seriöst Klas, Demonik Prisis är ju ändå Demonik Prisis. Jag kan fortfarande inte förstå att ni inte tyckte den var episk.

  • Älskade eavy metal spray-gun.
Sign In or Register to comment.