Orks som Necrons?

edited 16 januari 2010 01:43 in Figurmålning etc

Helt. Stört.

Som någon nämnde i tråden:

"And here is the Monolith (this is obviously the centrepiece of the army, and amongst everything else it has twelve hundred rivets) "

Vad är mest crazy - att han använt 1200 nitar till modellen, eller att han hållit koll på hur många han använde till modellen?

Detta är nog en av de snyggast konverterade arméer jag skådat.

Kommentarer

  • Sjukt snyggt konverterad och målad, beundrar att han orkat göra så mycket och i så hög kvalitet på allt.

  • Hrm, jag är ändå lite besviken över helhetskänslan, tror det är målningen (som bara känns som metallfärger + wash), och kanske till viss del fotograferingen som inte riktigt håller måttet. Riktigt nice koncept dock!

  • Monolithen är ju helt klart tuffast!
  • Jag förstår inte riktigt temat... Jag gillade bollarna och alla härliga matrix-tentakler, men tekno-blackorcs fattade jag inte.

  • Men snälla vad har han gjort med baserna!? :S

    En snyggt konverterad, ok målad armé med baser som ser ut som.... sågspån och gipsskivor?
  • Objective piggies är fortfarande min favorit... xD
  • Originellt och roligt tema. Dessutom väl utfört. Kul med folk som tänker utanför boxen.

  • Haha, underbart! Underbart koncept, och väl utfört. Men precis som Rorin finner jag också baserna lite tråkiga, och hade gärna sätt något mer intressant nu när resten av armén är så snygg. För övrigt så känner jag mig glad nu, eftersom jag alltid gillat Necrons men tyckt att det var så jobbigt att ge dom lite personlighet. Ibland är det skönt att ha fel. :D
Sign In or Register to comment.