Sovmöjligheter för Fantasia Fanatic

edited 12 januari 2010 00:48 in Turneringar / konvent

Även denna vår blir vi några sörlänningar som kommer upp för att sprida vår chevre, bre vår brie och lukta mögelost. Men var ska vi sova när allvaret är dövat av vinet som passar så bra till ost? Förra Fanatic undvek jag föreningslokalen för den var för högljudd förförra Fanatic, men hörde att problemet kvarstod. Finns det nån möjlighet att viga lokalen till långväga gäster, eller gå ut tydligare till medlemmar att den kommer användas som sovlokal? Vandrarhem / Hotell känns som en kniv i hjärtat efter en kostsam / slitsam resa upp.

Kommentarer

  • FUSK har bytt till en mindre, kompaktare lokal som inte har två avskilda rum (som den förra hade, även om det var lyhört). Jag är ingen officiell källa, men spontant kommer det inte att vara möjligt att använda den både som målarstuga och som sovsal. Det ena eller det andra kommer funka, men inte båda. Antar att styrelsen kan fatta ett beslut i frågan dock.

  • edited 12 januari 2010 12:04

    Hej,

    Ja FUSK har bytt till ngt mindre lokaler. Men det är fortfarande uppdelat i 2 rum (3 faktiskt även om man inte räknar med kiosken ett är rätt litet dock). Kommer ta upp den här frågan på nästa styrelse möte.

    MvH
    Anders Vidmark
    Ordförande FUSK

  • bah vad hände med mina radmatningar :(

  • Ärendet kommer att behandlas av styrelsen inom kort. Information kommer att dyka upp här på stridshammaren.

    Mvh
    Niclas Ledin / styrelsen
  • tajming anders :P
  • edited 12 januari 2010 12:05

    Ah, skönt att höra :)

  • Hur går det med sovfrågorna?

  • Hej,

    Ursäkta att svaret dröjde. Ett av dom stora rummen kommer att vara avsatt för folk som vill sova i FUSK lokaler (naturligtvis är det möjligt att sova i andra rummet också men där kommer det eventuellt att sitta folk folk som vill måla). Då FUSKs nya lokaler är i källaren av ett hyreshus är det viktigt att tänka på att det inte är allt för livat senare på kvällarna.

    Om det är något mer ni vill veta så fråga på.

    MvH
    Anders Vidmark
    Ordf FUSK

Sign In or Register to comment.