Utvärdering Flames of war turnering 600 p umeå

Hej jag vill passa på att tacka T3 för all hjälp till turneringen samt alla som kom och spelade nu i söndags :)

jag hoppas att folk har blivit sugna att vilja spela mera fow i fortsättingen......

om folk vill så kan jag försöka att fixa en ny turnering till våren ( mars/april ) på ca 1200 poäng.

tack för mig för denna gång då och skriv gärna och tyck till om turneringen.

Kommentarer

  • Vem vann, var det tyskarna eller ryssarna, eller kanske britterna.

  • Hej,

    Top 4 var:

    1. Tim US armoured rifle 60pts
    2. Fredrik Seising Ryskt infanteri? 37pts
    3. Anders Agdahl d.y Brittish Motor company 33pts
    Alexander Tysk Grenadier 33pts

    MvH
    Anders "T3" Vidmark
  • det var en trevlig tunering, en ide till nästa gång skulle vara lite mera teräng.
    en bra första tunering.
  • om folk vill ha mera terräng så får vi fixa en terräng byggar dag för som det ser ut nu så var det min terräng som användes...
  • tja,
    Turneringen var rolig tycker jag, även fast spelet i sig inte var särskilt skoj, blir dock kankse roligare på mer poäng.
  • edited 10 december 2007 17:21
    Jag har pratat med T3 nyligen och det ser ut att nästa turnering blir på 1000 poäng
  • Okej, det låter bra.

    Jag kommer nog att spela åttonde brittiska armén då.
  • Go Seijsing! Mer britter kommer att lyfta upp oss ur ostfrontsträsket!
    Dessutom kan då två shortsbeklädda commanders double-team:a T3's pastaätande pysslingar.
  • Jo det ska vi göra.

    Är det någon som vet när nästa turnering blir?
  • Jag är nog tillbaka i spelarsvängen nästa gång det blir turnering. Jag ska redan nu sätta upp en lämplig armelista på 1000p. Vi kör väl inte med flyg eller artelleri? Bäst utan, då det rör sig om så lite poäng tycker jag.
  • som det ser ut nu så tror jag att det blir som när vi spelade 600 poängs turneringen

    inget flyg/ inga heavy tanks... men jag och T3 har inte haft tid att bestämt oss ännu.
  • Aha, men det blir ju knappt nått artelleri endå på så få poäng så jag behöver nog inte oroa mig så mycket för sådant kanske.
  • Spontant känns det som att iaf heavy tanks får vara med på 1000 poäng, då alla(?) armeer har möjlighet att få med sig verktyg för att bekämpa dom.
    Flyg tror jag inte kommer att få vara med den här gången heller.
    Artelleri kommer självklart få vara med och leka.
    Free for all kommer inte att vara det enda scenariot, vilket/vilka fler det blir har jag inte bestämt än.
  • för min del så spelar det ingen roll om vi använder heavy tanks eller inte... jag tycker att inget flyg får vara med och leka.
    Couldron är ett coolt scenario och hold the line funkar ochså

    när vill du att vi fixar turneringen Andersv ?
  • Jag anser att flyg suger fett, så det låter finfint. Jag älskar heavytanksen så det låter också bra att ni funderar på att låta dem vara med. Det är klart att det inte går på 600 men på 1000.
Sign In or Register to comment.