Slutspel '09: Blood bowl

edited 23 december 2009 06:11 in Figurspel

Vad sägs om lite sista Blood bowl innan året är slut? Jag känner att jag har lärt mig tokmycket om blood bowl i år och skulle gärna bränna av några matcher för att avsluta Blood Bowl Året 2009.

Kanske borde vi som kommer att finnas i Umeå under mellandagarna ha en mini-turnering?

Kommentarer

  • Jag återvänder den 27:e till verkligheten, så därifrån och framåt funkar det för mig.
  • Haha, blood bowl abstinensen är påtaglig! Men är tanken att spela med nya lag eller att spela med BUBBLE2 lagen?

  • Man hade ju kunnat köra med nya, så får man ett litet smakprov på ev. lag man kanske spelar med under säsong 3.
  • Sugen, men tror det blir svårt för mig att hinna mer än en enstaka match under mellandagarna :)

  • edited 23 december 2009 14:55

    Antagligen samma här, men om det finns intresse för en turnering så hade jag nog kunnat ta mig tid för det. Jag tänkte använda "nya" lag, alltså inte Bubble2-lagen utan mer smaka på Bubble3-lagen. Men antagligen med TV kring 1300-1400k så att man kan få en känsla för hur man VILL att laget ska fungera. Man skulle kunna köra som vi gjorde på Uppvärmningsturneringen inför BUBBLE 1, nämligen att varje lag fick ett visst antal SPP att dela ut i början.

  • Egentligen så hade jag inte tid men blir sugen på att prioritera om då du nämner dessa termer =)

  • Jag är definitivt intresserad!

  • Jag kan tänka mig någon enstaka match, blir svårt att lira en mängd matcher dock. Men ett par kan jag nog klämma in. Abstinensen är påtaglig

Sign In or Register to comment.