Min och mina vänners film Bear Rage 2

edited 13 december 2009 10:08 in Off topic

Jag och mina kamrater har skapat ett mästerverk i form av filmen Bear Rage 2. Filmen finner ni i länkarna nedan:

Bear Rage part 1

Bear Rage part 2

Kommentarer

  • Glorious!! Underbara fightingscener som får 300 och matrix att se ut som en episod av Bamse. En handling med djup som inte bara behandlar ämnen som broderskärlek, ensamhet och den värdsliga politikens förfall utan även tar upp filosofiska problem som: 30talets filmteknik kontra CGI och kärleken till Magnus Samuelsson. Special effekter som får Avatars skapare att skämmas. Plus en inblick i det hemliga liv som är Ninjans vardag.

    Betyget kan inte bli annat än 5 Ninjabjörnar av 5 möjliga

  • Kan bara instämma i det Lost skrivit. :)
  • Nice gjort, snygg koreaografi och en härligt menfull handling =)

  • Wow... jag är helt tagen av filmen, den har en själ som många filmer saknar.

  • Man får tacka för alla fina ord.

    Anledningen till att storyn kan kännas lite frånvarande är pga att detta är den andra av tre filmer, första och tredje kommer att knyta ihop storyn när de väl kommer.

  • Han ninjan var het. PUMP!!

  • Ja jag håller med, jag blir personligen knäsvag av alla ninjans scener, han verkar även vara en ödmjuk och varm människa "offcamera"!!!

  • mmja.. jag tycker han verkar jävlit spännig... däremot ska han tydligen ha en skitcool arme, jag hörde att han spelade med TVÅ Deathstrikes på Fanatic, Awesome!!

  • Jag fick höra att det finns "människor" på FUSK som inte sett vår film, så jag skriver här för att de lätt skall hitta denna tråd. Se den du också om du inte redan sett den!

Sign In or Register to comment.