Blood Bowl Wood elf

edited 24 november 2009 20:39 in Figurspel

Är det nån där ute som har ett Wood elf lag till Blood Bowl, som ligger och skräpar? Behöver dessa i sådant fall en ny herre?, som kan leda dem med (h)järn hand och stå upp för alla trädkramare i den kända världen.

Kommentarer

  • Vad kul. Jag har också tänkt spela Wood Elves i BUBBLE säsong 3 eller kanske BUBBLE säsong 4, om jag står över nästa. :)

  • Jag har också funderat på det. Vilken cool liga det skulle kunna bli :)

  • Alvboll, alvboll! Jag kan lätt tänka mig skippa Chaos mot ännu en säsong Pro Elf om det kommer fler alver i ligan. Alv vs alv är lätt de coolaste matcherna i bbowl.

  • Meh! För en bra (och balanserad) liga krävs både män och homo-gäjs (läs: alver). Ni måste bli mindre ego och mer zen, *håmm! for the good of the liga säsong 3. Håmm!*
  • Jo, själv är man ju sugen på DE

  • Då kan ju du köra Khemri då, för att jämna ut agilityn i en alvtung liga, Kapten. :)
  • För övrigt har jag ett WE lag, som eventuellt kan lånas ut. Men två catchers och en snorsnygg konverterad treeman saknas eftersom en idiot till kompis städat undan dem i en av sina flyttlådor och haft dem på okänd plats i fem år.
  • Jag har absolut inget behov av ägande rätt, bara coaching rätt till dessa trädkramare. Så är det ok att låna ett lag är jag på.

  • edited 26 november 2009 09:08

    Annars är en låda glade guard i princip allt man behöver för att bygga sitt eget lag. Du kan behöva en del extra överkroppar utan fasta armar dock. Sådana borde Wood elf spelare ha extra av.

Sign In or Register to comment.