Den obligatoriska Bildtråden

edited 30 november 2007 01:04 in Off topic

Yes kids, nu är det dags. Sätt ett ansikte på det fyndiga användarnamnet ni valt så man slipper vandra denna informationsstig i blindo!

Jag, motherfuckers!

Såja, då var det avklarat. Seså, var inte blyga nu :)

Kommentarer

  • Du menar en bild på en själv?

  • Mipcap - MSpaint warlock

    Hade inget foto så jag fick rita en bild i MS Paint, ladsen för länken, men passagen tycker inte om direktlänkade bilder. och Falle, din bild syns inte heller!

  • edited 30 november 2007 02:11

    Får väl ge det ett försök. Få se om man kan få markdown att fungera.

    Finaste bilden nånsin på mig

    Lite stor kanske. Mig i ett nötskal, käka chips och lata sig.

    P.s. Bilderna på dig Falle käns inte likadana som dig på nåt sätt, kanske gamla eller med en ny/gammal frisyr. Inga glasögon och mössa kan också få dig att se annorlunda ut.

  • Ni vet att man kan lägga upp en bild på sig själv på ens användarprofil? Om folk använder den så slipper vi ha en dedikerad tråd för något som redan finns. Se det här som en uppmaning att använda den istället.

  • Jag har redan gjort det, man det är nästan ingen annan som har. Därför la jag upp tråden :)

  • Vad bra att vi är överens Falle.

  • Hahah, första gången sofar :P

  • Klomster: Jag var betydligt smalare när bilderna togs ;)

  • edited 2 december 2007 04:11

    Hm. How do you work this dredful machine!?

  • edited 2 december 2007 04:18

    Här har ni mig då jag sitter och njuter av livet utanför figurspelet

    Rävjakten var mycket lyckad då tillgången på vilt var lik cognacen, god.

  • NilssonHarHund: Ni vet att man kan lägga upp en bild på sig själv på ens användarprofil? Om folk använder den så slipper vi ha en dedikerad tråd för något som redan finns. Se det här som en uppmaning att använda den istället.

    Kan bara instämma i detta, mycket bättre ifall man kan koppla vem det är som verkligen skriver saker och ting. Internetanonymiteten borgar bara för oseriositet i dylika fall! :)

  • edited 24 januari 2008 20:42

    F*n får de inte och funka :(

  • Quote/ NilssonHarHund: Ni vet att man kan lägga upp en bild på sig själv på ens användarprofil? Om folk använder den så slipper vi ha en dedikerad tråd för något som redan finns. Se det här som en uppmaning att använda den istället. /Quote (orkar inte fippla med markdown)


    Men man kollar aldrig på användarnas profiler. Iallafall inte jag.
  • Klomster: Men man kollar aldrig på användarnas profiler. Iallafall inte jag.

    Det är väl för att så få skriver något där. Gjorde fler det skulle också fler läsa, tror i alla fall jag.

  • Jag kollar aldrig där. Så jag vet inte hur lite/mycket folk har skrivit. Jag kanske är elak.
Sign In or Register to comment.