After Fanatic

edited 23 augusti 2009 03:42 in Off topic

Det blev lite dåligt med efterhäng på förra fanatic under lördagen, så jag föreslår antingen grillhäng eller häng på Bars & Pipes (tror jag det hette) nu i oktober. Who's with me!?

Kommentarer

  • Krogen heter Pipes of scotland och jag är med!

  • Tror jag kan skriva under på att alla Göteborgarna kommer med mig dit också :)

  • Jag lär också haka på.

  • Om folk fegar pga bakishet eller nåt så har dom säkert läsk där också ;) Vore kul att bli ett gäng.

  • Pipes of scottland? Finns ju så mycke bättre ställen att gå o hinka bärs. Föreslår lottas eller bishop för öl drickandet eller någon av era bra nattklubbar:)

    Kommer 100% säkerhet att hänga med men föreslår ett ställe med bättre öl utbud:)
  • edited 24 augusti 2009 22:42

    Fördelen med Pipes är att det är fysiskt möjligt att få bord, samt att man kan få öl i pitchers. Ölutbudet är... OK. Inte lika bra som Lottas eller Biskopen, men bättre än nästan alla nattklubbarna.

    Lyckas vi få plats på Bishops eller Lottas så är detta givetvis att föredra.

  • edited 24 augusti 2009 23:24

    Här känner jag mig tvungen att inflika att mitt band Moloken har releaseparty för vår nya platta "Our Astral Circle" den 3:e oktober på Droskan. Och varenda jävel är förstås hjärtligt välkommen att hänga, hinka öl och bara ha kul. Och så lär vi lira ett set kring midnatt, men även om Fanatic-folket inte stannar så länge vore det kul om folk kom och hängde efteråt

    Och för den som gillar band som Cult of Luna, Isis, Breach eller bara doomig progg finns hela plattan ute på myspace en tid framöver.

  • jag är på och för min del spelar det ingen roll vart vi går så länge det finns öl och gott sällskap...
  • Jag tyckte ölutbudet var helt ok på Pipes, plus att man kunde köpa billig öl om man var på det humöret. Men finns det bättre ställen, där vi ryms, så...

  • Vad sägs om Cover Club om de slagit upp portarna igen?
    Blaskig öl, hårdrock och dyngfulla kvinnor med äggstockar on fire.
  • Blaskiga priser på den blaskiga ölen?

  • 80 kr inträde, 20 kr garderob, 50-60 kr/ölen

    Som hittat.

    Men man går väl inte ut på krogen med en budget va?
  • Om man just lagt dryga femtonhundra på att ta sig till Umeå och själva eventet så...

Sign In or Register to comment.