Boka match: Bloodbowl

edited 2 juli 2009 11:54 in Figurspel

Tjenare! Jag vill spela Bloodbowl så snart som möjligt med nyörjarlag inför ligastarten i BUBBLE säsong 2. Kanske precis innan mötet på lördag, typ kl 12 eller 13?

Kommentarer

  • Jag är på! Ska testa min Pro Elf-startroster.

  • Perfekt! Ska vi säga klockan 12 på FUSK?

  • OK, nu har abstinensen slagit in igen. Jag behöver köra en försäsongsmatch typ imorgon under dagen. Alternativt på kvällen efter 19.

  • edited 12 juli 2009 14:10

    Efter en heroisk insats i andra halvlek mot TMNK's nyligen vill mina Rotter's banka ned ytterligare motståndare. Kan imorn från 13 och framåt, samma sak på tidag-onsdag. Så hör av er! matchen spelas med fördel på, eller kring ålidhem. Har plan och allt annat man kan tänkas behöva (såsom kakor). Finns själv på ålidhem.

  • Jag skulle vilja spela en HUMBLE-match ikväll på föreningen när jag ändå är där och målar.

  • Tja, är fortfarande inte helt säker på om Rotter's är något för mig, hade behövt en eller ett par matcher till innan jag definitivt bestämer mig för om det blir dem eller ännu en säsong med Nordland Patriots. Någon som är sucky? Jag kan när som helst efter 15 fram till söndag kväll.
  • Spelar gärna imorgon kväll, behöver testa mina Amazoner innan det smäller. Kl 18?

  • Bring it on bi-atch! Kl. 18 it is, du kan ju höra av dig via PM här innan 17 om annat kommer ivägen.
  • Will do will do, då hörs vi imorgon!

  • Here we go again, om någon vill så kör jag gärna en match till innan verkligheten kommer ikapp mig och jag återvänder till mitt arbeiten. Så fram till söndagkväll kan jag lira, så är någon trugad är jag på!
  • Gud hör bön, jag börjar först jobba nästa vecka, så har någon lust att lira lite BB under veckan är det bara att säga till!

  • Kaosdvärgar vore kul att möta! Är du tillgänglig på förmiddagen? Typ imorgon?

  • Ja, förmiddagen funkar bra, vilken tid, och vart?
  • Ännu en stackare avbetad *host* och jag söker nu nytt motstånd, så är någon sucky fram till söndag kväll är jag på!
  • De Elaka Dvärgarna söker en motståndare att piska, nu på Söndag (den 2:a Aug) eller nästa helg (Fre-Sön; 7-9 Aug.) Adjöken!

Sign In or Register to comment.