Hjälp mig hjälpa Sverige

edited 28 juni 2009 22:26 in Figurspel
Hej alla veteraner. Det är så att jag, Mattias ska fara till ETC nu i augusti med det svenska 40k landslaget för att vinna medalj åt Sverige. Som enda norrlänning med i landslaget har jag inte den möjligheten att träna spel mot mina lagkamrater.
Vi har bara några veckor att speltesta våra listor innan dessa ska lämnas in så nu söker jag kort sagt hårt motstånd.
Anser du dig själv vara en erfaren spelare med en vass arme som utnyttjar alla kryphål i regelverket eller en som bara är allmänt hård att möta så tala gärna med mig här.

Vi kommer spela med 1750p listor med följande special characters bannade. Annars fritt fram.

Ghazkul Trakka
Eldrad
Vulkan
Shrike
Khan
Oracle
Last chancers
Masque

Jag söker speciellt efter spacewolf, deamon och witch hunter spelare att möta men allt är bättre än inget. Själv spelar jag orker.

Så vill du hjälpa mig att finputsa min lista och spel kunskaper innan jag far till Tyskland hör av dig.

Obs: Detta är inget friendly game så lite seriösa svar tack. :P

Kommentarer

  • Hej Mattias, Jag ser att du drar i augusti. Just nu befinner jag mig i florida och kommer tillbaka till umeå i slutet av juli, men om du vill kan jag skriva ihop en jobbig space wolf lista för dig att möta.
    (i början av aug)

    Om detta blir för sent, vill jag önska dig lycka till.

    mvh
    Robert
  • edited 30 juni 2009 13:24
    Jag är ledig så de flesta tider passar mig. Morgon, kväll spelar ingen roll.
  • Jag har ju tyvärr bara tillgång till Mongonobs just nu, och de kan du väl redan allt om. Ska se om jag inte kan låna ihop en WH-lista däremot så kanske jag kan försöka ge dig en match!

  • edited 14 juli 2009 13:49
    Jag skulle uppskatta det mycket om det var någon Demon spelare som ville ta en match. Gärna med flera Bloodcrushers of Khorne.

    Även Witch hunters skulle vara toppen.

    Alla erfarenhets nivåer.
  • Synd att Robert inte var i Umeå då, för han har Daemons och Bloodcrushers. Hunnit spela mot Trukson än?

  • Har mina demonetter som inte skulle må dåligt av att få komma ut en sväng och slåss lite. Till veckan kanske? Har mycket tid då. Iof i helgen dagtid också för den delen. Något som kan funka?

    (samma arme, more or less, som roberts men jag har inga crushers utan bara demonetter. 50 stycken lr vare nu är :p)

  • Det blev inte av att spela mot trukson. :S
Sign In or Register to comment.