Här kan du testa dina warhammer skills

edited 7 maj 2009 20:04 in Figurspel

Som rubriken säger, här kan du testa dina warhammer skills

Warhammer 40k

Warhammer Fantasy

Lycka till!

Kommentarer

  • Åh, jag fick fel på en fråga på 40k.

    97% bara, kasst kasst.
  • 92% på fantasy.. fel på vars badlands ligger samt vad chaosdwarf heter på dvärgiska

  • 48 på fantasy... spelar inte äns fantasy (eller typ 1k beast men men)
  • 94%... lite skämmigt... Hade dock ingen aning om att det var Magnus som ursprungligen skulle sitta på tronen
  • 96% på fantasy! Yes, jag är nördigast hittils! Missade på Chaos Dwarfs. Blä :p
  • vet inte om jag tycker att 40k quizen var så bra. själv har jag aldrig läst nåt om att magnus skulle sitta på tronen och jag skulle faktiskt vilja veta var skaparen av quizen har fått det ifrån =). sen tycker jag att han var för snål med vilka alternativ som är rätt. tydligen är inte empyrean och warpen samma sak.

  • 97% på 40K här med, hade ingen aning att Golden Throne var byggd för någon annan än kejsaren.

    92% på Fantasy, missade också det Dvärgiska namnet för Chaos-dvärgar och sen fick jag fel när jag skrev Gobbo och svaret skulle vara Gobbos.

  • 96% på fantasy och 88% på 40k. Känns helt okej. Jag håller med Skägg om att det kanske inte var den mest välgjorda quizen. Lite underhållande åtminstone. :)
  • edited 8 maj 2009 06:50
    64% 40k (Har ingen koll på imperiets historia) och 85% på fantasy.

    Fel för en felstavning i fantasy också.

    Lite skumt på fantasy att chaos dwarf frågan inte hade alternativ utan skulle skrivas...
  • 97% på 40K (Curses! Hade ingen aning om att Magnus skulle sitta på porslinstronen från början) jag vet inte om jag ska gråta för att jag hade ett fel eller för att jag bara hade ett fel?

    88% på Fantasy (Chaos Dwarfs wtf?! Vem vet det? Vad Orcher kallar Goblins? Sedan Archaron felstavat) aja, med tanke på den självvalda exil från Fantasy så är det rätt ok ändå.
  • edited 8 maj 2009 10:16
    Beh...bara 85% på 40k....oh well....

    Edit: Och 81% på fantasy, men det har jag inte spelat på länge så det var väl OK.
  • ang magnus och tronen..

    Det beror på vad som menas med 'från början'. I collected visions säger kejsaren att han tänkt att magnus ska sitta på tronen, men om det var permanent eller bara som avbytare när kejsaren behövde göra annat är oklart. Istället får Malcador hoppa in. 40k-quizzet hade ganska många oklart formulerade frågor i min mening.

  • edited 8 maj 2009 18:37
    Den satt som spiken i kistan! 100% rätt! :D :D :D ÄR det bra eller nördigt?
    På fantasy alltså ;) var osäker på om Empire eller Breton var äldst :s
  • 85 på fantasy. Chaos dwarfs???? Empire stad??? Kislev var bara klantigt, och archaon... ja skrev crom, den enda chaos hjälte ja kom på... xD
  • 40k 79%
    Fantasy 88%

    :P
  • 82, nån fråga råka ja stava fel
Sign In or Register to comment.