Project Orks!

edited 25 april 2009 13:27 in Figurmålning etc

Bleh, det var länge sedan nu som jag egentligen skulle ha börjat ordentligt med min orkarmé. Men ibland så måste man göra annat än att spela warhammer ett tag. Men nu är jag i full gång igen!

Här kommer lite om vad jag håller på med just nu. Samtliga av dessa är väldigt WIP men ändå:

Deffkopta to be

Battlewagon to be 1

Battlewagon to be 2

Killkannon to be

Så ni förstår ungefär hur jag har tänkt mig

Boomwagon to be

På grund av bildernas kvalitét syns det inte så bra att på battlewagonens och boomwagonens golv är det sånt där "diamantmönster".

Kommentarer

  • Jag ska med stor glädje följa ditt projekt :)

  • Så, nu ligger bilderna rätt till. :P
  • Deffkoptan är ju underbar! :D
    Ska det bli en fullstor arme av detta?
  • Ser väldigt intressant och snyggt ut, hur har du gjort fördjupningarna på dethkoptans vingar?

  • Kul att folk ni gillar det!

    Det ska bli en fullstor armé ja. Jag har i princip allt jag behöver för att spela 2000p. Alla småknodds är införskaffade. Det är egentligen bara fordonen som ska byggas. Tre wartracks ska jag också bygga upp.

    Fördjupningarna på vingarna är gjorde med kniv bara. Lite random hugg och karv så blir det så. Mycket enkelt och det tar verkligen inte lång tid.

    En fråga till er: Jag ska ha fem deffkoptas men ska jag bygga fem likadana eller ha fem olika flygplanstyper? Ex. en dubbeldäckare, en "stuka dive bomber" etc...
  • Variera, alla olika blir nog coolare.

  • Olikt/varierat är var som är enhetligt och passande för orker tycker jag =)

  • Ser mycket lovande ut! Självklart måste du bygga en dubbeldäckar-deffkopta!

  • underbar, orker, mums, vackert ja vad ska jag säga mer än kör hårt!

  • Fast de kommer ju inte vara Koptas ;)

    Du skulle ju kunna ha en som har propeller ovanpå också, bara lite ommodellerad. :)

  • Gift dig med mig
  • Zakkgutz: Tack, men jag är tyvärr redan gift. ;)

    Nej, koptas blir de ju inte förstås, deff...planez? Det är avgjort att det blir olika i alla fall.
    Ska sätta igång med en dubbeldäckare right away.
Sign In or Register to comment.