Äcklets kulturgärning! ;)

edited 12 april 2009 03:20 in Off topic

Efter många om och men så kan jag dela med mig av lite konst till världen utanför vissa specifika communitys.

Kolla in nattarbetet bitte.


Och så kan jag ju slänga in en blänkare här också och göra reklam för rockgänget Moloken som jag troligen kommer att joina på gitarr. Det är jävligt seriösa killar. Dom har bara existerat i ungefär ett år men har redan släppt en EP, turnerat, spelat på House of Metal och håller på att mixa sitt debutalbum just nu.

Moloken Myspace

Kommentarer

  • edited 12 april 2009 10:05
    Najs najs! Gillar särskilt den där ljuset tränger in bland träden. Edit: Den från 08 alltså.

    Målar själv en del i olja...det har dock gått trögt den senaste tiden men jag håller på att ta tag i det nu i vår.
  • Riktigt snyggt! Alltid kul att se folk som kan måla på "riktigt" dvs inte bara figurer :)

  • Coolt! väldigt konstnärligt. :) Jag har börjat måla och skissa lite själv helt nyligen, det är kul!

  • Tack grabbar! Det är sjukt skönt att till slut finnas online och tillgänglig för vem som helst. Frågan är bara vad fan jag inte spelar Wood Elves för? Det kanske kommer.

    Om det är nån annan som pysslar med något så: feel free att hi-jacka tråden!

Sign In or Register to comment.