Hittade en kaoskultist

edited 8 april 2009 12:53 in Off topic

Jag gjorde ett skrämmande fynd igår. Det visar sig att det finns en kaoskultist i mitt hem. Närmare bestämt i akvariet. Jag har bland annat 4 scalare. Den som haft scalarer vet att de är glupska och direkt tror att allt och alla som närmar sig akvariet är mat, eller något som ger dem mat. Mina scalarer har utvecklat sin perception väl och känner igen burken med fiskmat från andra föremål. Jag har testat en mängd olika saker sista tiden, mest för skoj. Igår testade jag att hålla upp senaste numret av White Dwarf framför akvariet. Framsidan med Viggo Mortensen var inget som de brydde sig om, men när jag vände på tidningen och visade bilden på IG soldaten avslöjades allt. En av mina stora scalarer flyr direkt undan åsynen av en av kejsarens stolta väktare. Det var nästan panikreaktion. För att verkligen säkerställa att det var den bilden testade jag några reklamblad och annat. IG-soldaten gav scalaren panik. Slutsatsen är alltså att det är en kaoskultist, för varför annars skulle den fly? Den har ju knappast något att frukta annars... ;)

Kommentarer

Sign In or Register to comment.