Ang den kommande IG releasen

edited 27 mars 2009 10:41 in Warhammer 40k

Någon som vet om de kommer göra en splash release med 3-pack av dom nya sentinelsen?

Och är det någon annan än jag som verkligen ser fram emot nya IG i ren allmänhet? ^^

Kommentarer

  • Ingen splash med sentinels, kommer bara en och en

    och ja boken ser helt galet bra ut
  • Releasedagen kommer kännas som en extra Julafton för mig. Räknar timmarna (och mina besparingar) tills dess. Valkyrian är ett måste!

    Emperor provides!

  • Tråkigt att det inte kommer någon splash, hade varit riktigt nice då jag hade tänkt införskaffa mig en tre stycken.

    Tycker den också verkar vara rätt balanserad baserat på alla rykten man hört och läst. Att kunna ta tanks i squadroner är inte OP iom att dom blir lite sårbara då, men framförallt så äter dom upp en massa poäng. Griffons och hydras är väl de få fordon som fungerar att ta många av utan att dom äter upp alla poäng på en gång.

  • Kommer Hydran i nya boken?

  • edited 27 mars 2009 21:34
    Jupp.
    Artilleri(-ish) som kommer vara med: manticore, death strike missile, griffon, basilisk, colossus, medusa
    Tanks(-ish) som kommer vara med: LRMBT, LR demolisher, LR vanquisher, LR executioner, LR punisher, LR extermiator, LR eradicator, Hellhound, Banewolf, Devil dog
    Övriga fordon som är med: hydran, Valkyria, Vendetta, Recon sentinel, spearhead sentinel och (command) chimera.

    Tror det är alla fordon som kommer vara med =)
  • Jo jag visste om de övriga, men Hydran var lite av en överraskning. Skit, nu blev jag taggad igen...

  • Sjukt sugen på den här realesen. Efter att min 2000 poängs Space Ork armé är klar så blir det Imperial Guard.
  • Det kan vara så att jag är tvingad till att spela Imperial Guard.
  • ...Hmm. Jag med.

Sign In or Register to comment.