FANCY FANATIC: Info och lite regler

edited 24 mars 2009 18:35 in Turneringar / konvent
KLÄDKOD:
-Hela och rena kläder.
-Skjorta och/eller Kavaj på överkroppen, ev. Paraduniform eller liknande
-Byxor som gärna matchar ovanstående, men inget krav
-Skor och strumpor skall bäras under HELA turneringen & kvällen

Absolut förbjudet:
-Shorts
-Mjukisbyxor
-Barfota
-Nätbrynja
-osv osv
Ni förstår vad som går för sig och vad som inte gör det.. Överträdelser av dessa regler kommer att resultera i hemskickning. Ni kan gnälla för Dea hur mycket ni vill över detta men
jag är den som hyrt lokalen så jag bestämmer vilka som kommer in och vilka som åker ut.

MAT:
Ni som ska ha specialkost måste informera mig om detta i en viskning innan den sista Mars i den här tråden. Folk med allergier måste även medela detta.

SPRIT:
Medtages själv, vi är del av ett slutet sällskap så det ä fritt fram för sjöslag!
Jag har fixat Murphys öl och Bacardi Breezers till festen och dagen, dessa kommer stå i kylen och kommer att säljas för 20kr st, men det kommer inte vara bemannat och eftersom detta inte är betalt än så ber jag er att vara ärliga när ni betalar, jag vill inte bli skyldig pengar som jag inte har. Det som blir över av försäljningen kommer att gå till att göra nästa FF bättre.


Är det något spec. så kan jag nås på 0735354509 eller här via viskningar. Fred ut, krig in och ses på FF!

Kommentarer

  • Word! Du är min hjälte Falle!

  • Jag är så grymt besviken över att inte kunna vara med. Jag noterade dock "nästa FF bättre" och blev genast lite gladare.

  • Falle! Vi dyrkar dig och marken där du går, även om bacardi breezer är lite fjolligt!
  • Klädkod hurraa!

  • edited 25 mars 2009 07:41

    Phew först såg jag rött där, men sen läste jag lite bättre och så att man kom undan med att inte ha kavaj, jag är allergisk mot sådana har jag märkt, kanske jag borde anmäla det bland mina allergier? :P

  • Bra initiativ Falle hoppas att folk följer reglerna trist om folk är tjuriga och förlorar deras förbetalning pga det

  • Hmmm, jag hoppas jag förstod fel.

    "-Byxor som gärna matchar ovanstående, men inget krav"

    Men är det inget krav på byxor? Man kan alltså komma utan?

    :p jag drygar mig bara, men du kanske ska uppdatera så att ingen får för sig nåt.
  • Om någon vill komma utan byxor så är det lugnt, så länge personen i fråga är redo för pungsparkar under hela dagen
  • Hur är det med att ta med sig egen dryck m.m.? Är det köpa där som gäller eller kan man ta eget? Kan vara bra att veta om man ska inhandla något innan.

    Någon som ska dit från Ålidhem och vill ha sällskap? (ännu bättre om någon tänkt ta bil men med tanke på vad som ska drickas kanske det inte är så många?)
  • jag far från ålidhem :)

  • Kommer det att finnas glas tillgängligt, eller måste man sänka sig till pöbelns nivå och förtära dryck direkt ur behållaren? ;-)
  • Här är ribban grabbar

    x

  • Edit i första inläggen ang. alkohol
  • Hade jag ägt ett par skor i den färgen hade jag lätt tagit dem.

  • Platsglas kommer att finnas
  • edited 23 april 2010 13:23

    Eftersom FF kommer spelas som slutet sällskap & jag gärna vill komma förbi & kika ber jag att få skriva upp mig på en gästlista, så ni inte får problem om ni råkar bli inspekterade av någon kommunal alkoholkontrollant.

  • Det är uppfattat
  • @Nas: Vilken vacker man, stilrent men ändå ledigt! Jag kommer emulera hans stil i sommar, var så säker. Vars kommer bilden ifrån? Du kan viska ifall det är tänkt vi ska hålla tråden på topic. Men klädval är ju inte så långt ifrån ämnet...

  • Sven; Ingen aning, verkar vara ett internetfenomen. Googla "Professor Badass" så får du se.

  • Räknas min Elivs kostym som paraduniform hehe?
  • -KLÄDKODEN GÄLLER ÄVEN BESÖKARE-

  • Det är ju då typiskt att man ska missa detta. Älskar upplägget. Kan inte vänta tills nästa års fancy!
Sign In or Register to comment.