Slaget om Härnösand

edited 10 mars 2009 19:12 in Turneringar / konvent

Tjo!

Jag tänkte lägga upp en "efter-turneringstråd" så här några veckor efter turneringen.

Turneringen vanns av Jonas Ivarsson som spelade Demoner.

Vi har lagt upp en del bilder på vår hemsida Svartbygge.googlepages.com.

Men kom gärna med kommentarer eller utvärdering om turneringen och så vidare:)

Kommentarer

  • Det skulle vara roligt att få se lite fler bilder...
  • då får jag se till att försvara min titel till nästa gång, alldeles kalas kul turnering må jag säga. kanon bra killar, ta åt er av feed backen ni fick där och då. vad jag kan komma på nu i efterhand så till nästa gång så bör ni har mer koll på era pengar, angående mat och fiket, helst en som sitter och sköter sånt, så slipper ni som spelar sköta sånt trist, märkte att Filip var lite måttligt glad när han var tvungen att springa o fixa maten när han var mitt upp i en match. och samme person som fixar med fiket och mat och sånt kan även sköta resultat lista samt vem som ska möta vem när matchernas resultat börjar komma in.

    annars så var det toppen bra, jag ser verkligen fram emot nästa gång, jag lovar att jag INTE ska köra demoner då

  • Inga fler demoner, Sajon? Men hur ska du då kunna vinna turneringen? Du hade ju fått tokstryk av Lizards utan -2 Ld flaggan. Tänk på den. Sen att du åkte på stryk mot dvärguslingar måste ju svida lite fortfarande fast det snart var 2 månader sen. :)
  • Haha,ja jag blir förvånad om han kommer sluta köra demoner innom en snar framtid:D
Sign In or Register to comment.