Mordheim

edited 7 mars 2009 11:17 in Figurspel
Såg att det varfler än förväntat som spelade Blood Bolw, sp jag undara om det finns några som är inne på mordheim spelandet?

Kommentarer

  • Har varit då det kom. Skulle antagligen kunna återuppliva det igen, det var kul!

  • Vi var ett gäng som hade en Mordheim kampanj igång, byggde en hel del hus och grejer, men framförallt byggde vi en riktigt snygg mordheim stads grund, om ingen har fått för sig några hemskheter med dessa så borde det ligga kvar på föreningen.

    Styroform plattor med "tappet stenoplattor" blev riktigt bra.

  • Det skulle vara as nice att köra lite, visst har inte spelat så jätte många matcher och har vissa frågetecken på reglerna o.s.v. men som sagt, skulle vara as härligt att få spela.
  • Jag grävde fram de gamla reglerna + lite annat smått & gott & kan inte säga annat än att jag är sugen på att börja!

    Det kanske kan bli en kampanj av det över sommaren, eller så.

  • ja, det skulle vara underbart, bara det blir på helger för ah.. kommer jobba en del.
    Men jag måste värma upp mitt warband med lite regler först :)
  • Detsamma... Jag måste bygga mig ett WB till att börja med, mitt gamla är sedan länge borta. Med lite tur kan man få igång en kampanj när Blood Bowlandet lider mot slutspel & folk blir mer tillgängliga att delta.

  • ja. det verkar logiskt och bättre.
Sign In or Register to comment.