White wolf armar sökes!

edited 4 mars 2009 16:57 in Figurmålning etc
Som titeln antyder behöver jag några white wolf hammers, 2 stycken högerarmar och 5 vänster. Jag har tyvärr använt upp alla mina, så om någon vänlig själ har några över skulle det verkligen uppskattas. Byter självklart mot andra bits.

Edit: fått hjälp av en kille på ett annat forum, så jag klarar mig :)

Kommentarer

  • edited 14 mars 2009 19:30

    Okej, verkar ha lite problem med att få svar från den andre killen, så jag väcker den här tråden till liv igen.

    Bump.

  • är det 1 eller 2hands fattade vapen du är ute efter, jag kanske har en del bits kvar från min empire arme.
  • edited 14 mars 2009 19:58

    Tack för jättesnabbt svar! :)

    Jag behöver enhandsvapen till dem ja, ska konverta till Dogs of War light cavalry med spear och shield.

    Vad vill du ha i utbyte? Har bitz från de flesta lag i Fantasy, annars kan jag tänka mig köpa dem av dig.

    Om du inte har alla bits jag behöver så kan ändå det du har vara intressant, jag kan förhoppningsvis komplettera från någon annan i såna fall.

  • jag har också typ alla kvar ^^
  • Är du intresserad av att skiljas från dem då? ;)
  • hade inte några lösa armar kvar då jag änvänt dem till Mordheim så kan Thevillagebon skiljas från sina så kanske det löser sig ändå...
  • jag kan lösas från mig :)
  • Jättestort tack! :D

    Vad vill du ha i utbyte? Vet att du spelar Empire, och jag har en massa bits till dem om du behöver något.
  • haahh jag har faktiskt inte den blekaste än.... eller jo... har du gamla spear men armar? hahah vet att dom kanske inte är dom lättaste men skulle uppskattat :)
  • Dem sitter väl fast på gubbarna eller hur? 6th ed figurerna från startboxen alltså. Men jag har en del gamla halberdier-armar kvar, jag kan skicka några såna med spjutspetsar från de nya så kan du göra spears av dem.
  • nej dom är lösa^^
    men modellerna passar inte in på dom gamla modellerna
  • Alltså, vilka spearmen/halberdier armar menar du? De från förra ed i plast eller nya ed?

  • från 6ed start^^
  • Spearmen från 6th ed startboxen är single piece figurer, så där finns inga lösa bits förutom själva spjuten och sköldarna. Jag har en del bits från den gamla Soldiers of the Empire lådan, dock.
  • det har jag med, men du har inga modeller från just DEN lådan (A)
  • Okej, nu är jag lite osäker på vilka modeller som är i "DEN lådan (A)". Exakt vilka bits är det du behöver? Jag har armar och huvuden från 6th ed Soldiers of the Empire + en hel del 7th ed State Troops och Handgunners. Eller syftar du på hela modeller?
  • Yeay, jag hittade 10 st på ebay för bara 60 spänn!

    Så tack för visat intresse, men det har fixat sig nu!

    @ Thevillagebon: Om det är några speciella bits du behöver, så hjälper jag gärna till iaf :)
  • hela modeller :] har du inte det tror jag att jag klarar mig^^
  • Jaså, hela modeller! Nej, det har jag tyvärr inga över. Jag hade 45 st gamla state troops som jag inte använde, men sålde dem för ett tag sen. Men det finns ju alltid tradera och ebay ;)
Sign In or Register to comment.