Spacemarine Rhino. Skala 1:1.

edited 13 februari 2009 15:03 in Off topic

THQ har till släppet av DoW2 smält ihop en riktig Rhino. Inte illa alls. Skulle passa finfint i garaget.

Kommentarer

  • Jag tror den där var på Games Day i höstas. :) Det var en Rhino där iaf.

  • Cool!

    Skulle va coolt om nån gjorde en baneblade.

    Inte lika stor då kanske dock.
  • För att låta lite grann som en Besserwisser så är det ju inte en RIKTIG Rhino, utan ett skal som de satt utanpå en redan existerande APC (nån äldre brittisk modell om jag inte minns helt fel).....t.ex så är alla skorstenar bara "utsmyckning" och du kan inte hoppa in och ut genom sidodörrarna osv......

  • Är det sant att det inte är en riktig Rhino!? (SARKASM)

  • haha jo, jag varnade ju för att jag skulle låta som en besserwisser....jag menade bara att de inte försökt replikera en Rhino till punkt och pricka utan bara byggt ett kosmetiskt skal för att likna en Rhino....den är fortfarande grymt cool, men hade varit hundra gånger coolare om de verkligen försökt "bygga en Rhino"!

  • edited 13 februari 2009 19:28

    Vilken APC är det? Misstänker en Alvis FV432 , då den dels är utbytt i armén (den togs i bruk redan 1963) och dels att den är ganska lik i form med Rhinon.

  • Den är mycket riktigt byggt på någon variant av FV432.

  • edited 14 februari 2009 04:00

    När dom sprejade den där höll de sprayflaskan för nära.. För de har smält plasten dörren är gjord av knottrig..

Sign In or Register to comment.