En god gärning under Fancy Fanatic.

edited 30 januari 2009 16:50 in Figurspel
Tja, go' vänner, jag tänkte bara hör mig för gällande en sak jag funderat på; En öl-pool. Inte en fysisk pool att plaska runt i, men väl en bytta (eller liknande behållar liknande behållare) där den som är trugen och känner sig givmild kan lägga en slant eller två, till den gemensamma öl-kassan. Som i slutändan kanske genererar ett fat eller två, som alla kan ta del av.

Om man som jag, gör en snabbsök på bolagets hemsida ser man att 5 liter kostar 160:-. Om man ponerar att alla lägger en tjuga, det är ändå 800. Vilket ju blir 25 liter...mmm...

Man kan ju drömma iaf.

Kommentarer

  • hade lätt varit med på ett hörn om jag inte varit "tvungen" åka på tränings läger den helgen.

    Bra Initiativ!

  • En intressant tanke minsann... Får se när deltagarlistorna kommer upp, så vi kan snacka ihop oss. Hörde av Dea idag att åtminstone 40k var fullbokat nu. Puh! Nöp sista platsen med ett nödrop. Nu blir det måla och spela av! Tjohoo!
  • Bara en tanke från en som glömde anmäla sig :)
    Är inte dom 5 liters faten till för OBH-nordicas ölpump. I sådana fall är det rent ut sagt ett helvete att öppna dom utan pumpen. Är deffo värt att kolla upp före köpet.
  • Lycka till Brager, slå ett slag för "Jag ser hellre på Lena&Orup". Eller jag menar spela flera. :)

  • Jag tror jag kan få tag i en pump.

Sign In or Register to comment.