Allmänna åsikter om mina spirithost`?

edited 22 januari 2009 09:03 in Figurmålning etc

spirithost

Kommentarer

  • Om du klickar i Formattera inlägget som markdown just under där du skriver in texten för inägget så fugerar det.

  • Looking good! gillar dock inte de vita kanterna runt baserna >_< kör svart!

  • Samma här. Den vita kanten gör att de inte ser riktigt färdigmålade ut, annars ser det riktigt bra ut!

  • Ser rätt bra ut. Gillar inte riktigt baserna av nån anledning, men du lägger åtminstone ner mer tid på dem än jag gör :)
  • Målningen ser OK ut, men baserna är tyvärr förskräckliga. De ser ut som en heltäckningsmatta från 70/80-talet! Även de vita kanterna är hemska. Även de där rödorange-färgade stråna som sticker upp på varje bas ger ett felaktigt intryck...

  • Jag skulle ta bort dom orange-färgade "vulkanerna" från baser och som tidigare nämnts måla kanterna svarta. Högt gräs på baserna kan fungera dock får inte färgen skära sig som den gör nu (det ser inte direkt ut som det gräset skulle växa upp från den gräsmattan), samt trimma ner några av dem i olika längder.

  • Jag håller med de föregående talarna, jag tycker också att du kan dry-brusha de korta gräset på baserna med en annan färg. Detta ger ett mer realistiskt intryck.
  • Svensk mark? Respekt!

Sign In or Register to comment.