Lösa huvuden?

edited 26 december 2008 14:26 in Figurspel

Jag kommer någon gång här under början av januari att göra en beställning av lösa huvuden till mina Imperial guardsmen från West Wind

De kostar hela 3 pund (c.a 45 kr) för 20 huvuden! Tyvärr är det mest WW2-inspirerade huvuden, men passar som sagt utmärkt till Imperial Guard eller eventuellt Space Marines.

Skriv upp er här om ni är intresserade så hjälper jag er!

Kommentarer

  • Kommer du att göra fler beställningar senare så att man slipper beställa huvuden till ett helt kompani utan att veta om de passar?

    I alla fall så skulle jag vara intresserad av ett pack av "German Gas Mask Heads" från "Secrets of the Third Reich" avdelningen.
  • Det är precis de som jag redan använder, så om du vill veta hur de ser ut på Imperial Guardsmen (Cadians) är det bara att greppa mig på föreningen eller hitta på nåt annat lurigt sätt att få se på mina figurer!

  • Du har inte lust att posta någon/några pics?
  • Man kan nog skymta dem i förbifarten i någon av de trådar jag postat pics, men jag ska se om jag kan piska igång kameran och ta lite bättre just på huvudena!

  • Hittade en bild på dina guardsmen Trukson. Under kategorin Figurmålning. Tråden heter (Inquisitorial) Stormtroopers. En av de senaste posterna.

    Ser precis ut som jag hoppades. Om du kunde beställa några (5-10) pack av dem åt mig vore jag tacksam.
  • 5-10 pack? du ska alltså ha 100-200 huvuden?

    Lägg också märke till att packarna med Stålhjälm och gasmask kommer med 4x4 identiska huvuden och en 4:a med lite "udda" hjälmar och en officer-cap på.

  • edited 29 december 2008 21:55
    ett gardeskompani, ca 100-200 man med lite support

    du sa aldrig om du skulle göra fler beställningar inom en överskådlig framtid så jag beställde alla huvuden jag kommer att behöva totalt.
  • Sist jag beställde så tog det drygt 2 veckor att få paketet, så därför tänkte jag göra en "definitiv" beställning av alla huvuden jag behöver nu i januari så att jag har så jag klarar mig till Fanatic.

Sign In or Register to comment.