God Jul

edited 23 december 2008 21:00 in Off topic
God jul alla warhammer och icke warhammer spelare. Hoppas ni köper lite warhammer till era släktingar i present så att det anrika spelet sprids vidare.

Tänkte starta en jultråd för att sprida lite glädje :)

Kommentarer

  • Bra att någon startar en jultråd. Jag hade planer på det själv. Just nu sitter jag och testmålar lite wood elves. Släkten sitter och tittar på "uppe-sittar-kväll".
    Jag har dock inte köpt några warhammergrejer i julklapp, inte ens till mig själv.

    God Jul allihopa.
  • God jul och så till de som tycker de förtjänar!

    Och god jul på er andra också, det är inte bra att vara för pessimistisk!

    Hoppas ni får vad ni önskar!
  • Jag köpte grejer för 1200 till mig själv, så att jag har något att pyssla med när jag är hemma i föräldrahemmet.

  • God Jul på er alla... se till att ni äter lite för mycket god mat, dricker lagom mycket gott och får massor med paket!

  • God jul och god glögg på er

  • God jul =)

    Håller på och måla lite Dark eldar och beastmen. Inväntar paketen imorn som troligen innehåller flaggelater ja kan bygga zealots av och glade raider som ska bli centigors =)
  • God jul! Glöm inte Blood Bowl turneringen i januari!

  • Hoho, merry christmas in the very harry potter! Som min svärfar brukar säga...
  • God jul, och se till att få mycket målat allihopa!
  • God jul allihopa!
    Ta det lugnt med glöggen.:)
  • God Jul!

    Kom bara ihåg att denna högtid är till för att hedra the God Emperor ;)
  • ja nu var det över... hoppas den heliga kejsaren har varit snälla mot er och gett er många gåvor! hoppas ni får en god fortsättnig och att ni inte måpr allt för dåligt av den mat ni åt för mycket av igår

  • Så vare över.. föräldrarna och svärföräldrarna träffades för första gången dessutom. Och yes, håll i hatten. Ola "The Grinch" Örnberg tyckte faktiskt att julen va KUL!!! håll i trosan folket.. inte dumt.

    goder fortsättning på er Lobos och halv pojkar :D

Sign In or Register to comment.