Nob lådan...guld värd!

edited 22 december 2008 14:00 in Warhammer 40k
Allå! Jag var inne på GW i Göteborg idag och kikade runt lite för skoj skull och hade egentligen inte tänkt köpa någonting. Men så kom det fram att de hade de nya Nobboxarna liggande bakom disken. Sen kröp det minsann fram att de redan börjat sälja dessa inför julen. Så....det ena ledde till det andra och nu sitter jag här med en box själv. Det jag kan säga är att det är nog en av de bästa boxar som GW har gjort. Du har bitar för att antingen ge alla kombishootas (eller med lätt konvertering snazzguns för dem som vill ha flash gitz), bitar för att ge alla power klaws eller för att ge alla big choppas. Och massor av armour plates för att göra Eavy armour. Sen så är ju allt helt galet snyggt. Guld alltså!!

Kommentarer

  • Låter helt kanoners det där.. kanske inte att det såldes innan riktiga releasen men ang boxen iaf :p

  • Ok, jag lurades lite angående att alla kan utrustas med kombi-weapons. 3 kan det...men ändå.

    Jag hade kunnat köpa en battlewagon på samma gång men jag hade inte riktigt samvete att göra så mot min plånbok. Dessutom vet jag inte om jag ska ha en sån i armén. Men men...fick se den live och ihopsatt. Den är snygg iaf och galet mycket bitz följer med den.
  • Ska det inte vara typ 103 bits i boxen eller något sånt brutalt mycket =D
  • Det som är intressant är att de inte tänkte på att det kanske skulle postas om deras lagbrott på Sveriges (så vitt jag vet) största figurspelsforum.
  • Att sälja en produkt för tidigt (eller för billigt, eller 'fel' på något annat sätt) är inte ett lagbrott, utan bara någon form av kontraktsbrott. Efter som det är GW butiken som gör det så vete faen om det ens är det.

  • Det som jag insåg dock med battlewagonen var att det krävs en rätt snygg målning för att den inte ska se ut som en leksakslastbil. Tyvärr kan den tendera att se ut som en sån.
  • Mitt största bekymmer är snarare hur man bygger en snygg och hållbar Deathrolla...

  • Det ska komma en deathrolla, så det är bara att vänta så slipper du det bekymret :)

  • Tydligen någon form av uppgraderingskitt om jag förstått det rätt.

    men låter kannon hur som helst.
  • Ser gärna en länk på vart detta "skvaller" kommit ifrån.

  • Tror att det stog i white dwarf.

Sign In or Register to comment.