FUSK: Målning inför Golden Goblin 11/12, 18/12

edited 4 december 2008 18:38 in Figurspel

Ta med och måla era bidrag till Golden Goblin. :) På torsdag 18/12 blir det målningshets då sitter vi tills vi är klara! :P Ta chansen och få råd av en som målat klart nästan alla golden demon bidrag på hotellrummet kvällen före tävling! ;) Jag kommer att vara där från ca. 1800.

Deadline för Golden Goblin tävlingen är 19/12

PS. Jag kommer inte vara på föreningen ikväll pga. konsert.

Kommentarer

  • Shit! Visste att jag glömt något, Golden Goblin är ju runt hörnet. Bra intitativ Sven! Räkna med att jag kommer.

  • jag kommer nog attt sitta hemma. Kanske kommer ner till just den här kvälllen, som jag räknar med att alla andra bidrag kommer att göra ;)

  • :) kom nu på torsdag, Nicklas. sitt inte hemma och tjura!

  • Jag kommer på torsdag!

    Lite nyfiken, men hur många laddar inför golden goblin? Har inte hört nåt snack från folk... Fast då har jag inte umgåtts med så mycket folk heller ;)

    Själv håller jag på med en wraithlord till 40k-kategorin, Jag borde hinna klart utan att tumma på resultatet :P

  • Jag kanske lämnar in min Truescale Terminator om jag hinner klart honom.....inte alls för att jag tror att jag har en chans att vinna utan mer för att jag vill skryta över hur fet han blev!

  • Min plan är att precis som Hive mind lämna in en wraithlord.

  • Jag hoppas få klart en Nurgle-dread. Men just nu så är jag oerhört distraherad av små söta FoW stresavagnar.

  • sitter fortfarande och försöker att komma över kvalet att börja. Men jag är rädd att bli besviken på mitt färgval :)

  • Jag hoppas hinna klart en dreadnaught. Är bara det att hjärnan är mjuk som en överkörd snigel när jag kommer hem från jobbet då jag har morgonpass den här veckan... Har ingen energi alls att måla. I bästa fall lyckas jag sätta mig vid mitt målarbord och med tom blick stirra på figurerna i någon timme.

    Men jag tror det borde fixa sig eftersom jag hunnit relativt långt i målandet. Vore ju djävligt skoj om riktigt många fick in ett bidrag eller två. Så ett pepp till oss alla!

  • Jag förväntar mig full uppslutning! Roligt med många deltagare, var en del inlämnade redan nu. Så det borde kunna bli en bra GG.

    Kul också att du är med martin :) , blir det samma tema som dina andra mariner?

    Just nu sitter jag och tittar på ett par wraithlord-bitar fastlimmade på färgburkar och försöker dra mig för att börja på nästa bit :P

  • Undrar om det är värt att lämna in min stackars techpriest till golden goblin.

    Jag har inte särskilt stor chans mot giganterna precis.
  • Haha, jorå...jag målar tydligen bara vitt och orange. :) Nämen...nästa år blir det något annat, jag lovar och svär heligt och dyrt, bara att nu ligger allt fokus på att måla upp en spelbar armé.

  • Jag kanske dyker upp.
    Kommer nog att nöja mig med att lämna in en mördarburk, ifall jag inte får fnatt och lyckas måla klart min stompa.
  • Ikväll är sista kvällen innan inlämning! Join the painting crusade!

  • Jag hinner inte! måste måla!

  • sugit att jag inte kan komma, hade varit väldigt trevligt =) nästa år nästa år!

  • Nicklas din lilla räv! Nåja trevligt dom som kom! :)

  • haha, men nu är jag klar! förutom en bas då...

  • Jag håller också på med basen på mitt bidrag :)

  • Hoppas ni lämnar in allihop! Jag kommer inte lämna in eftersom att jag ska hjälpa att döma målartävlingen. :)

  • Jag var hemma på lunchen och målade klart så jag kommer att lämna in i sista stund efter jobbet.

Sign In or Register to comment.