Eeh, motståndare sökes, kanske?

edited 21 november 2008 23:42 in Figurspel

Känner mig ruggigt sugen på att spela så jag tänkte bege mig ner på fusk imorgon i hopp om en match, typ runt kl 12-13. Hur fungerar det där, är det bara att dyka upp eller bör man boka upp sig med någon? Hursom, om ni ser en lite småfet förvirrad person med armén nedpackad med bubbelplast i en kartong så är det nog jag. Jag kan inte regelboken utantill direkt då jag bara spelat 1 ynka match med 5:e upplagans regler, så jag spelar helst mot någon som har lite överseende med att det blir fel ibland eller att jag faktiskt behöver slå upp reglerna nu och då. Jag plockar med mig så jag kan spela upp mot 1750 poäng relativt omålade space marines.

Jaja, vore kul om någon hade lust att krossa min armé...om inte annat är jag ganska snäll, haha...kanske.

Kommentarer

  • Hade varit kul, eftersom jag själv är i "upplärningsfasen" att komma igång med 5:e editionen så det blir mycket stannande för att kolla upp om reglerna verkligen är så eller om man bara blandar ihop dem med 3:e editionen eller Fantasy ;0)

    Det är en av anledningarna till att jag mest spelat 400 och 500 poäng än så länge, men det hade varit kul att testa lite större strider....

    Hursomhelst så babblar jag på helt i onödan här, för jag har tyvärr andra planer i helgen. Nästa helg tänkte jag däremot hänga på föreningen en del.

  • Jo, det hade varit trevligt, men det kommer säkert fler tillfällen. Det är möjligt att jag kan pallra mig dit en stund även nästa helg.

    Eftersom jag har en ganska så temad armé med terminatorer, land raiders och några motorcyklar är det ganska svårt för mig att lira små slag...så jag spelar helst från 1200p (=chef och 2 enheter i feta transporter) och uppåt.

  • Nu dök det ju upp något annat, och eftersom jag inte bokat upp mig med någon så förblir jag osynlig ytterligare en helg.

  • Hm. om vi skulle spela kanske det skulle bli lite som en blind man som leder en annan haha.. men jag har ju iaf. 4 matcher under bältet nu. :D
  • edited 27 november 2008 18:52

    fel...skulle vara en viskning

Sign In or Register to comment.