Grey knights borde få ha detta! (Grey knight redeemer)

edited 15 november 2008 01:38 in Warhammer 40k

I stort sett, en demons värsta mardröm!

GK Redeemer

Med 2 mega incinerators och en twin-linked psycannon! Feta mängder ignore inv save död!!!

Och den är cool också! Jag vill ha en till apocalypse!

Bild Alla demoner... skåda er värsta mardröm!

Kommentarer

  • Ooooh! vill ha... (torkar bort dreggel från hakan) shit va ont den kan göra...
  • Äntligen nån som gör snygga assault launchers! Hela pjäsen är grymt cool i sanning. På vissa håll kan du nog få använda den på vanliga turneringar också.

    Vad är reglerna för Mega incinerators förresten?

  • De klassiska mega reglerna är +1S -1AP, så den borde väl vara en S6 AP3 som iggar invurnabels.

    Definitivt coolt fordon, och känns helt rätt, att ha till daemon hunters. Jag skulle definitivt tillåtit den om en motståndare frågat om tillåtelse =)
  • Skulle den ha 3 i AP skulle jag köpa 3 st direkt ;0)

  • edited 16 november 2008 19:23

    Den vanliga Redeemern har väl AP3 på sina icke-heliga jätteflamers, så den helig aRedeemern är säkert minst lika bra.

  • Jag tycker den borde vara en redemeer flamer som iggar inv saves.

    Jag har bestämt mig, jag ska ha en sån här gosig liten sak!

    Vet nån ngn som ska beställa från forge world?
  • Ja, säg till om det ska beställas!

  • är oxå med och beställer lite små prylar om jag kan... så säg till...
  • Om ni går till min senaste post i fusk delen på forumet så har jag min forge world beställnings-hörna där.

    Så då kan man komma överens över nån beställning.

    Annars så beställer jag själv, frakten var tydligen inte så hemsk som jag trodde.
  • Woot? du menar alltså att det finns trådar som jag missar även fast jag har "visa alla trådar" ??? mumlar och börjar leta runt på sidan

Sign In or Register to comment.