Intresse anmällan för Kronlund december 2008

edited 12 november 2008 16:50 in Figurspel

Tänkte ta intresse anmälla för Kronlund 2008 och det gäller då nån av helgerna i december, upp till oss att bestämma när så det är ganska flexibelt om.

Vi har två altenativ som kan modifieras efter behov, priset är lite beronde på hur många vi blir.

Altenativ 1 är Hemmalagadt julbord med fulla rättigheter inklusive bastu och badtunna för 500kr

Altenativ 2 är tre dagar med julbord första dagen frukost lunch middag andra dagen och frukost lunch tredje dagen och så kan man försöka organisera en 40k turnering eller nåt. Det skulle då landa på 1060kr

Det ena uteslutter inte det andra som om tio personer vill altenativ 2 och fem personer vill altenativ ett sp kan man kombinera dom.

Skriv gärna en rad med namn och telefon nr om ni är intresserade.

Förslag mottages gärna.

Kommentarer

  • Om man inte ens har någon aning om Vad, Var och Hur Kronlund 2008 är så kan man titta åt andra hållet eller? ;0)

  • För att förtydliga för dom som itne vet ;)

    Kronlund är en mysig kursgård utanför Vindeln där man kan äta och dricka gott i trevligt sällskap och tack vare kontakter via yours truly så kan man kombinera det med figurspel/brädspel och alla som är intresserade är vällkommna.

  • edited 12 november 2008 19:42

    Jag! JAAAAG! Välj mig!!!

    Båda alternativen låter bra, men alt. 2 är nog några snäpp vassare. Alt. 2, alltså.

    Jättetrevligt initiativ!

    Per Andersson 070-2687844

  • Jag är helt kanon på ännu en gång :D

    Ola Örnberg - 076 8258487, olaornberg@hotmail.com

    Båda alternativen funkar men gärna en 2 och en halv dagars (dit fredag hem söndag eftermiddag)

  • Jag är inte i stan just nu så ni för gärna informera folk på förenigen om att den här tråden finns. :)

  • Jättebra initiativ! Tyvärr passar Dec lite dåligt ekonomiskt och tidsmässigt, men i Januari/februari vore det riktigt intressant ( om det flyttas eller upprepas) ;-)
  • Håller med herr Lost. Jul = köpa julklappar.

    Januari februari? DÅ är jag hemskt gärna med :D

  • Jag skulle föreslå att vi kör andra veckan efter nyår kanske? Då borde folk kunna! Efter Snökon alltså. Jag är nog på!
  • Har inte råd i Dec, efter jul därimot så borde det gå
  • jag är gärna på om man får lite tid på sig att göra en armee :D diggar sånna har helger där man kombinerar aktiviteter ;)

    röstar för efter nyår som föregående!!!
  • kan inte slänga en en liten fantasy plus en 40k?
  • på i januari

  • Jag är med, December funkar men om alla andra hellre kör Januari så är det ju såklart bättre! (ju fler kockar osv), alternativ 2 låter ju som det bästa alternativet IMHO!

  • här är bara en kock ;)
Sign In or Register to comment.