Fow i Norum 23/11

edited 10 november 2008 15:35 in Figurspel
hej nu är det snart dax för storspelet i norum och det är så att jag kan inte spela den sön 16/11 för att jag ska fixa lite med mitt hus men jag hoppas att alla kan komma den 23/11 ??

skriv och medela om ni kan komma är ni snälla...

Kommentarer

  • jag kommer, men du har fortfarande inte sagt ungefär vad sovjetsidan har i poäng
  • Tjenare 23 borde funka för mig om jag har varit en duktig student ty jag har en uppgift att lämna in den 24. Föresten Hakkapelli Nu har jagdpanthern kommit till fantasia köpta 2 idag de äro väldigt VÄLDIGT trevliga :)
  • sluta att uppvigla tysken perkanis du är ju ryss nu :P

    jag ska räkna ihop poängen till helgen då vi får fortress europe boken :)
  • Hoppas den är inne på tid så man kan få sig en titt i den undrar vad mer för stuff som mina grenadiers kan sno från ryssen nu :)
  • Jag BÖR kunna komma, men det kan ju vara något som kommer i vägen.
  • jag tycker att vi bör starta kl 10 00 på söndag den 23/11
    Ni får fixa en plats där jag kan hämta upp alla på.... ni får bestäma !
    samt att den kan vara bra om ni fixar lite lunch som går att micra.... för till middagen kan vi fixa pizza i sävar
    samt att jag bjuder på lite fika under dagen..

    vad tycker ni???
  • Det låter riktigt schysst! Jag kan gärna bli upplockad hemma hos mig om det går för sig.
  • nu när jag har fortress europe boken så ska jag försöka räkna ihop poängen i kväll :)

    så du är helt säker mördaranders att du ska vara med och spela på söndag ??
  • Ja, jag kom dock på att jag måste på gudstjänst (skolarbete) typ klockan elva om jag väljer att göra det i stan... Men jag är definitivt på! Vi får lappa ihop det på nåt sätt...
  • Gudstjänst som skolarbete? Varför
  • jag tycker att vi bör starta kl 10 00 på söndag den 23/11 för att vi inte ska behöva stressa igenom dagen.... är det så att du är sugen att vara med mördaranders så får du ta dig själv till mig i norum för jag tycker att det blir för sent att starta efter kl 1100...
    vad tycker ni andra ???????

    jag har räknat ihop mina poäng på ett ungefär och jag kommer upp i 7300+
    jag tycker att vi kör med 8000 poäng per sida vad tycker ni ???
  • 8000 låter toppen, och jag råkar ju vara ledig dagen efter så för mig så kvittar det när vi ska börja så länge som jag är klar med mina uppgifter.
  • jag kommer att hämta upp alla på f.u.s.k. på söndag kl 1000... se till att ha fixat godis, mat till luchen samt dricka ni vill ha innan... och se till att vara i tid är ni snälla :)
  • Så hur gick det, jag förväntar mig en fullständig rapport.
Sign In or Register to comment.