Saknas det en bit?

edited 29 oktober 2008 15:46 in Figurmålning etc
Tjo!

Jag satt precis och limmade ihop några Lootas då jag upptäckte då jag skulle ge min Mek en big shoota ett jag inte kan hitta vänstra armen... Varken loota-armarna eller burna-armarna passar dit så jag undrar....är det meningen att man måste göra en egen arm...eller är jag helt blind?

Kommentarer

  • Riktiga Lootas håller sin Big Shoota i EN hand Jonatan! Duh!

  • Meh! Det följer inte med någon "fri" hand heller..... :p
  • Men det är ju för att han förlorade den i ett slag innan, och nu är han känd som "Stumpy Loota".

  • Hade iofs vart riktigt coolt....MEN JAG VILL HA EN ARM ffs! :-O
  • Har du köpt arméboxen?

  • edited 29 oktober 2008 18:37
    Nej, en Lootasbox bara.

    Edit: Det blir samma problem om du ska ge honom en rokkit launcha. Då finns det en andra hand fastgjuten i pinnen men inte själva armen. :p

    Det enda som går att göra problemfritt är att ge honom Kustom-megablasta, men den är vänd åt andra hållet på så vis att han håller i avtryckaren med vänster arm.
  • Om du läser GWs artikel om hur man bygger ihop Lootas och Burnas på deras hemsida ser du att man behöver extra armar från Boyz-lådan för att låta Meken hålla Big Shoota eller Rokkit Luncha. Det behövs helt vanliga Shoota Boys-armar alltså.

  • Jaha, vad tramsigt att de inte kunde slänga in en fjuttig arm till i spruen. Nåväl, då har jag fått svar på den frågan. Tackar!
  • haha kanske en ny policy. Att man måste slänga in en del av en annan figur. "And the arm needed for this model can be found in the blood knight boxed set for a GAZILLION dollars"

    Eller nåt. Men om du behöver en shoota arm så har jag förstås några över... :)

  • Haha, det är ju ett marknadföringstrick förstås. De skulle ju sälja mer... :p

    Tack Sven, men det är lungt. Jag kommer ändå att köpa ett bar boyzlådor så småningom. Dessutom bor jag i Jönköping så det vore bara krångligt att skicka ned några armar med brev. :)
Sign In or Register to comment.