Klomster är ledsen.

edited 16 oktober 2008 20:06 in Off topic
Klomster är ledsen, för hans fina bil har dött.

Så jag måste skaffa en ny.

Varför är klomster ledsen då? Det är ju bara en bil!

Jo, för den bilen har betytt så mycket för Klomster, och har gett så många möjligheter, och nästan blivit en del av Klomsters personlighet.

Därför!

Sen kan folk tycka att Klomster är en känslosam fjant, men det skiter Klomster fullständigtt i!

Bara så att folk på Fusk vet att Klomster är nog lite sorgsnare när ni ser han nästa gång!

Kommentarer

  • Du får köpa en Land Raider istället så att du kan börja färdas som en äkta Grey Knight! ;0)

  • Jag blev glad när min gamla bil dog för då kunde inte frun säga att vi inte behövde en nyare bil nå mer.

    Man blir gladare om man ser saker från den ljusa sidan istället

  • Land raider? Varför inte satsa på en baneblade när man ändå är igång =)

  • Svårt att hitta parkeringsplats till en Baneblade ;0)

  • Vem behöver en parkeringsplats? Är det en någorlunda öppen yta alt. mindre hus (typ villa) så är det ju bara att köra och ställa sig, om det ligger ett kontorskomplex eller nåt i vägen så skjut ett skott och parkera på grushögen :D

  • En Defiler kanske kan passa bättre för en kille som pratar om sej själv i tredje person?
    ;-)
  • R.I.P Kloster bil :(

    Asså coola killar kör ju Raiders. Till en sån behövs ej några p-platser bara flygga okring någon stans och knytta fast den i ett träd :D
  • Liten, rostig och i dåligt skick? Tja jag vet inte vad det säger om ens personlighet.. ;) Men, vad är det som gått sönder? Reservdelar till de där brukar ju vara ganska billiga så det måste ju vara nått större

  • Jag tycker att "Klomster" ska sluta prata om sig själv i tredje persons perspektiv
  • en Ordo Malleus-inquisitor är redan på väg för att undersöka eventuell demon-infestation. Förhoppningsvis slipper vi virusbombning av planeten.

  • edited 20 oktober 2008 10:16

    en Ordo Malleus-inquisitor är redan på väg för att undersöka eventuell demon-infestation. Förhoppningsvis slipper vi virusbombning av planeten

    Nej, ingen är påväg och 40k är inte på riktigt...

  • Jag tror någon är lite grinig - på riktigt

  • Vem, jag?

    Jag är aldrig grinig.

    Och felet på bilen är att motorn har brutit ihop (så det låter keerrrruuuunch)

    Enda som skulle kunna fixa den nu vore an big mek, eller kanske en techpriest.

    Annars skulle en deffkopta va coolt att ha! Borde väl gå minst 200 och flyger!
  • Det är jag som är grinig

Sign In or Register to comment.