ny W.A.R-video

edited 21 augusti 2008 19:44 in Warhammer fantasy

video

ett måste att titta på, även om ni inte tänker spela spelet

«1

Kommentarer

  • Påminner mig om introt till Heroes 3 och då måste det vara bra.

  • Awesome! Kommer troligen inte att spela det, men satan så cool den var.

  • gud förbannat så bra! lite mycket minas tirith siege-känsla över det hela, men riktigt bra vilket som. precis vad man behövde för att bli taggad på releasen!!

  • Ja teasers kan dom ju göra...så man nästan skit ner se. Satiken anåda!

  • Fan va cool Goblin!!!

  • Sjukt bra cinematic!
  • Håller med Fällman.
  • edited 23 augusti 2008 02:14
    Mja.. jag är väl inte vansinnigt impregnerad direkt. Det är väl sjysst animerat, men det var skrämmande vilka kassa skådisar de mutat för att lägga rösterna! Huvaligen! Berättarrösten lät ju som en tredje klassens rip-off på LotR. :S

    Är det bara jag som undrar om John Blanche är den enda på GW som tycker att Warhammer ska vara en mörk, skrotig, jävlig och allmänt jobbig plats? ("alla karaktärer ska vara som hämtade ur en Charles Dickens-roman" har han väl sagt?) Det här ju ren High Fantasy. Stålbikinis och allt! :P

    Men visst, det ser inte tokigt ut. Jag hoppas dock att rösterna inte var definitiva.. men jag inser ju att jag inte direkt predikar för kören nu.

    Edit: Jag måste nog vara det här forumets största surkuk insåg jag just.
  • nejdå, de skulle nog absolut ha kunnat göra W.A.R till ett mörkt, dystert och gotiskt spel........men du måste ju tänka som ett stort företag....de vill sälja spel, och vilket MMO säljer mest? jo Warcraft, som är cartoonigt och glättigt så det förslår.....jämför med till exempel Conan där de lyckats få till en ganska mörk stämning som floppade totalt.

  • Trukson har rätt. Störst blänkande axelskydd, star wars-bikinis och brinnande svärd säljer bättre än rostiga yxor, osminkade tjejer eller rustningar som faktiskt skulle kunna gå att röra sig i.

  • Det har ni ju faktiskt rätt i grabbar. Jag glömde bort det viktigaste: profiten och kidsen.
  • wow.. inte dåligt
  • Det var inte stämningen som fallerade i AoC.
  • Jag har spelat war betan och kan direkt säga att spelet ser riktigt snyggt ut följer GWs estetik väldigt bra och framför allt är ett suveränt spel. PvP biten är helt brilliant mycket bättre än wows blir riktigt kul att lira när det kommer

  • Om det här spelet blir en hit som WoW, får GW en massa cash då?
  • Och om GW får en massa cash..... kommer dom halvera priset på figurer då?
  • edited 29 augusti 2008 13:49

    Om du hade en hög lön och nån sa "fan, vi snor lite av dina idéer och ger dig massa pengar", skulle du halvera din lön frivilligt då? ;0)

  • Jag tyckte den var cool

    /Har tänkt spela också

  • Tycker det var synd att de kapade 4 av 6 huvudstäder för att kunna släppa spelet nu, men dom fick väl slut på pengar.

  • edited 29 augusti 2008 15:15

    Städerna kommer ju fortfarande att finnas. Det de har tagit bort är möjligheten att siega alla capitals utan istället fokuserat på en "uber-huvudstad" för varje faction.

  • In the latest of an ongoing series of interviews with MMORPG.com, Mythic Entertainment VP and General Manager Mark Jacobs has dropped big news on the Warhammer Online fanbase: major features are being culled from the game in order to make their Fall launch deadline. In short, the capital cities for the Dark Elf, High Elf, Orc, and Dwarf factions will not be in the game at launch. The Human city of Altdorf and the Chaos Inevitable City will be the only Capital cities in the game. This is an enormous change, seemingly changing much of what we know about the game's core of RvR gameplay.

    Det var det här jag läste och jag tycker det låter som de inte kommer vara tillgängliga alls men det kanske bara var någon som ville få det att låta dramatiskt då.

  • Hmmm, ja du kan ha rätt......Jag hade bara sett en intervju där någon förklarade att vad de "basicly" gjort vara att fokusera seige-möjligheterna till en stad per faction, men att det inte skulle hindra dig från att till exempel träffa High Elf kungen som NPC....så jag tolkade det som att då till exempel High Elves kommer att ha en huvudstad.

  • Jag tror det är som dante säger att de bara kommer finnas två huvudstäder tillgängliga. Istället kommer slutet av varje tier 4 ha ett stort keep som måste tas innan man kontrollerar tieret. Om några sida kontrollerar två av de tre tieren (DE/HE, Dwarf/Greenskins,Empire/chaos) kommer en siege mot huvudstaden börja.

    jag tror inte det var pengabrist om satte käppar i hjulen, de har det nog gott om med EA bakom sig. jag tror mer det rörde sig om att de inte var så sugna på att skjuta fram releasen en tredje gång. jag tror vi får igen de bortkapade classerna och möjligvis även huvudstäderna innan jul om det inte krävs allt för mycket jobb med buggpatcher etc

  • Det tycker jag, istället för att ge kozing till aktieägarna, så borde dom ge oss hobbyister bonus om det plötsligt går bra för GW. Bonus i form av prissänkning :P
    Men om jag ska uppleva det så får jag väll besöka en parallell dimension...
  • edited 29 augusti 2008 16:29

    men att det inte skulle hindra dig från att till exempel träffa High Elf kungen som NPC....så jag tolkade det som att då till exempel High Elves kommer att ha en huvudstad.

    Han kommer att sitta i ett tält utanför high elf huvudstaden eftersom huvudstaden är tillfälligt stängd för sanering x)

  • Det är högst osäkert om vi får se de kapade klasserna igen. När jag läste de officiella skälen för att de togs bort tycker jag det låter som ett sunt beslut - de var helt enkelt inte tillräckligt roliga, och unika. Och man vet inte om x månaders utvecklingsarbete kan ändra på det.

    Själv ser jag fram emot att spela en sexig Witch Elf och ev en Witch Hunter - har älskat Witch Hunters sedan Dark Omen.

  • Scheisse, jag skulle behöva fler timmar på mitt dygn...

Sign In or Register to comment.