Snabb fråga?

edited 9 augusti 2008 12:37 in Stridshammaren.se

Innan jag springer iväg på jobbet så dök en undran upp i mitt huvud.

Hur fungerar det här forumet ur ett köp/sälj/bytes perspektiv? Tillåtet, icke tillåtet?

Kommentarer

  • Köpes-/säljestrådar och annonsering är i nuläget inte tillåtet på stridshammaren.se.

    Läs gärna igenom forumets regler

    mvh
    Jonke - stridshammaren crew

  • ett köp/sälj forum skulle vara najjs, eller åtminstone ett bytesforum. ett bytesforum för medlemmar. Vad "krävs" för ett sådant forum? omformulering av reglerna? vad kan uppstå för problem? etc
  • Läs gärna igenom forumets regler

    Det var ju plan B, men eftersom jag var tvungen att kila till jobbet gjorde jag den lata varianten och slängde ut en fråga så tänkte jag att nån annan skulle göra jobbet åt mig och ha svarat lagom tills jag kom hem! ;0)

    Tack för svaret, då ska jag leta reda på mina bitz på det gamla hederliga sättet!

  • Har just läst reglerna, det är en massa kluddiga symboler som grötar till lite grann.....
    Om man ska följa RAW så står det juh inget om att byta bitz typ :P (springer och gömmer mig)
  • Kluddiga symboler??

    Enligt mig är byteshandel en typ av handel och handel=köpa och sälja=inte tillåtet :)

    Det finns planer på ett köp-/säljforum, förhoppningsvis kan det tillsammans med diverse andra förbättringar av forumet dyka upp inom en inte alltför avlägsen framtid.

Sign In or Register to comment.