Space marine beach buggy

13»

Kommentarer

  • man tackar.

    är det nån som har någon bra idé om vart det passar med ett grönt fält med en spader i på buggyn.

    jag har funderat på höger sida att måla en del av luckan grön och sätta spadern där, men det känns som att det tar upp för mycket camo yta. På fronten under örnen hasr jag också tänkt men det blir lite samma sak där. dessutom blir det lite kaka på kaka med en örn och en spader.

  • jag tror på nån av luckorna på sidorna.
    du behöver juh inte måla hela luckan, fast en stor spader vore coolt...
  • Konvertera så att örnen håller i spadern.

    Som den gamla romerska, och den nazistiska.

    Fast dom hade förståss ingen spader.
  • woooooow jag älskar detta såååå skjuuut mkt!helt min smak! :D
  • uppdatering. nu är den klar. här är bilder. ena sidan andra sidan mer sidan

    det blev både och ändå. Spader på fronten och på sidan.

    så kan jag visa upp lite mer skoj också när jag ändå är igång pyroman pyromanryggsäck en pyromarine skarpskytt en skarpskytt marine och så en vanlig snubbe.

  • Helt klart jävligt snyggt. Bra jobbat.
  • Haha, du snodde min idé.

    Jaja, detta blir tufft, keep it up!
  • Finns säkert någon bra anledning, men varför sitter "fickorna" upp och ned?

  • @Setomidor: Antar att det skall efterlikna den s.k. verkligheten där magasinfickor ofta sitter upp och ner någonstans i bröstregionen så att man skall kunna göra en svepande rörelse över fickan och snabbt få tag på ett magasin och ladda utan att ändra på gevärets riktning.

  • tack ska ni ha.

    @klomster: vilken Idé snodde jag sa du? Du har hur som helst min tilllåtelse att sno tillbaka den =)

    Stämmer bra att magasinfickorna sitter som dom brukar göra på rikt så att säga. Har man gjort lumpen är det nog helt naturligt, samma sak med kniven som sitter med handtaget neråt för att det ska vara så lätt som möjligt att dra den.

  • Nä jag föreslog att örnen skulle hålla i spadern.
Sign In or Register to comment.