Buzzqvarna Cup, 18 juni, Umeå

1235»

Kommentarer

  • Sökes: Det finns en utomsocknes spelare som tänker dyka upp till Buzzquarna, men som har två önskemål.

    • Att låna en odöd motorsågskille (Har redan leasat ut min Hack)
    • Söker tillfälligt boende som är fritt från pälsdjur och nötter.
  • edited 25 april 2016 10:05

    Jag har hacken för utlåning sedan tror jag Basse sa han var barnfri så han borde ha sovplats till utlåning, men han har dock pälsdjur om dammråttor räknas dit ;)

    Nötfri kan jag dock inte uttala mig om....

  • Min Hack lär inte lira med mina Goblins i alla fall så han finns tillgänglig.

  • Bra mankan, kom på att jag kanske har lovat Basse att han kanske skulle få låna min Hack...

  • Någon som känner för att ta sig till Sävar fredag kväll för en träningsmatch inför Buzzquarna?

  • Tänkte ha en snabb handuppräckning för att få en grov uppskattning av hur många som tänker dyka upp till Buzzquarna. Min förhoppning är att vi blir 12 så vi får dela ut en NAF-trofé.

  • Jag och basse ska vara med, ska kolla upp hur det ser ut med coachen för Uppsala Undertakers...

  • Jag kommer vara med. Ska bara lyckas deala bort jobbet natten före Buzzqvarna. Men jag kommer oavsett om jag lyckas eller inte

  • Alla coacher kan pusta ut... Uppsala Undertakers coach är på domaruppdrag internationellt den helgen så laget kommer att träna inför nästa års säsong.

    RollingSnakes erbjuder däremot, lokal samt gratis boende om @stareater kan tänka sig ha cuppen i Uppsala nästa år :) för han är väldigt spelsugen :D

Sign In or Register to comment.