Nedläggning av Stridshammaren.se som forum

De senaste åren har aktiviteten här på Stridshammaren minskat, vilket lett till diskussioner om dess framtid.

Till skillnad från när vi startade 2007 finns nu en uppsjö av sociala nätverk (typ Facebook, Instagram, Twitter etc) som fungerar bättre och har fler funktioner. Stridshammaren.se kommer någon gång under närmaste månaderna läggas ner som forum och istället få en annan roll, exakt vad återkommer vi om.

Vi uppmanar våra användare att istället söka sig till andra tjänster, eller andra mer fokuserade forum. Fyll gärna på med fler i denna tråd.

Stridshammaren crew

Kommentarer

  • Riktigt tråkigt, speciellt för oss som inte använder facebook, instragram, twitter m.m. Det var här man fick veta om turneringar, frågade folk om de ville spela en 40k match m.m. Även fast det knappt händer något här så är jag inne dagligen för att kolla om det dykt upp nånting.

  • Det samma här som för Blumpen. Förstår att det ger inte så mycket att hålla igång ett semi-dött forum men tack för jobbet ni gjort boys.

    Jag får lita på djungel trumman framöver.

  • japp har inte facebook eller något annat, men tack för jobbet ni gjort

  • Vi ska se om vi kan hålla lite aktivitet på Fantasias sida istället. I alla fall när det kommer till att boka matcher

  • Förståeligt, tack för de här åren :)

  • Tråkigt att läsa. GG, tack för allt.

    För Warhammer Fantasy 9th Age: http://swfbr.ipbhost.com/

  • jag undra lite hur lång tid vi har kvar innan forumet är borta?

Sign In or Register to comment.