[Köpes/Mottages] Billiga Skaven, Orcs & Goblins, Empire och High Elves till skolprojekt

Så här är det! Jag jobbar på en skola och vi ska nu testa ha en veckoaktivitet med egen barnanpassad version av warhammer fantasy på vårt fritidshem. Till en start tänkte vi bara ha high elves och skaven (eftersom det är dessa arméer jag själv har extra av att undvara), men jag fick precis meddelande från en annan lärare som skänkte en hel startbox med empire och orc and goblins, så letar nu även efter det. Jag har det mesta high elves så det räcker med undantag kanske lite hästar (till hästlösa silver helms) eller special typ white lions eller swordmasters. På skaven sidan har jag rätt många clanrats, två ratogres och två characters, men saknar någon form av special/rare typ plague monks eller giant rats där det hade varit trevligt med iaf en full unit 20 eller fler. Sen empire och orcs and goblins har vi genom startboxen lite core, men skulle behöva lite till plus kanske något artilleri och vars någon special units till. Men annat billigt från dessa fyra arméer kan ändå vara av intresse, eller annat ni kan tro vi har anvädning av i warhammer väg.

Spelar ingen roll om det fult målat, jag kommer ändå spraya arméerna ena svart och andra vit för enkelhetens skull.

Observera att detta inlägg vänder sig INTE till folk som vill ha bra betalt för sina saker, utan vänder sig istället till folk som tycker det skulle vara en kul grej att vara med och få upp intresse för nästa generations figurspelare genom att sälja sina gamla saker man ändå inte behöver för en billig peng. Jag finansierar redan själv detta skolprojekt genom att skänka spelplan och mina gamla figurer så det finns noll vinstintresse i detta inlägg för egen del, snåla tonen på detta inlägg är mer för att jag vill undvika lägga ut mycket mer egna pengar än jag redan gjort.

Kommentarer

  • Ps. kommer inte ha råd att finansiera fler arméer än dessa fyra, men om någon skulle känna sig supergenerös och vilja ge bort en gammal armé från en annan ras betalar jag mer än gärna frakten för det så barnen får ett alternativ till!

Sign In or Register to comment.