Fancy Fanatic X

dea
edited 18 februari 2016 12:08 in Turneringar / konvent

Fancy Fanatic X

10:e upplagan av Fancy Fanatic. Som vanligt innebär det kostym, mat, dricka och spännande strider.

Datum: 12:e Mars
Plats: Stöcke Bygdegård
Anmälan startar natten till lördag 00.00. Ni kan anmäla er genom att maila fantasia.speltid@gmail.com
Självklart går det att anmäla sig i butik efter det om det finns platser kvar.

Kostnad: 500:-, betalning måste vara gjord för att anmälan ska räknas. Det går att betala på BG 648-3093 eller Swisha på 0703747934

Vi kommer att spela 40K och Warmachine. Totalt är det 30 platser. Minimum 6 platser Warmachine och minst 12 platser 40K.
Utöver det är det först till kvarn som gäller (om inte nått av spelen har fyllt sina platser första veckan så är det först till kvarn som gäller).

Här hittar ni regelhäfte och info Kommer att fyllas på med Warmachine snart

Precis som förra gången kommer det serveras Westernbuffé och ingå 2st öl eller cider (finns alkoholfria alternativ också)

Klädkod gäller, återkommer om det.

Välkommen

Kommentarer

  • Det har vid tillfällen varit rätt hårt tryck på Fancy biljetterna och jag vill därför förtydliga hur anmälan kommer att funka (så att det blir lika stor chans för alla att få tag i biljetter)
    Ni mailar in er anmälan med start 00.00 fredagnatt (mot lördag), till fantasia.speltid@gmail.com. I mailet skriver ni om ni ska spela 40K eller Warmachine.
    Ni kan anmäla max två stycken i varje mail.

    Jag kommer under lördagen att gå igenom mailen och plocka er i den ordning som mailen kommit in (obs, jag stryker alla mail som kommit innan 00.00).
    Betalningen måste sen ha kommit in senast måndag, annars stryks er anmälan.
    Betalningen kan Swishas till 0703747934 eller betalas i butik, lördag, söndag eller måndag.

    Som det ser ut nu har vi 37st lediga platser

  • Något nytt kring poäng osv till 40k?

  • dea
    edited 16 februari 2016 14:38

    Följande lag är anmälda.

    40K:
    1. Dea, Pilebro
    2. Osbäck, Palmarsson
    3. Bebbe, Marcus
    4. Flank, Mörk
    5. Linus, Per
    6. Rickard, Erik
    7. Oskar, Ola
    8. Andreas, Rikard
    9. Axel, Martin
    10. Theodor, Pontus

    Warmachine:
    1. Erik, Erik
    2. Jens, Tobias
    3. Magnus, Johan
    4. Linus, Filip
    5. Robin, Markus
    6. Mikael, Mårten

  • Uppdaterat första posten med regelhäfte

  • Vill påminna alla som ska ha specialkost att maila oss på fantasia.speltid@gmail.com och även om ni vill ha alkoholfri dricka

    Pepp

    Musikquizen blir episk i år.......

  • Protest! :-)

  • Jag svarar Depeche Mode på alla frågor :p

  • AWESOME!!! så kan vi väl sammanfatta Fancy X :-) stort tack till organisatörer, medspelare, motspelare och övrigt löst folk för en toktrevlig lördag eftermiddag/kväll/natt...

Sign In or Register to comment.