Necromonican bowl 5-6 mars

Jag blev lite sugen på att åka och spela med mitt nyvunna swebba-lag. Nån annan som har lust och kan? http://forum.swebba.com/index.php?p=/discussion/536/necronomican-bowl-5-6-mars#Item_80

Kommentarer

  • Sugen: Ja.

    Möjlighet att åka: Väldigt liten.

    Hur har du förresten tänkt ta din ned? Flyg, tåg, buss eller bil?

  • Mest troligt flyg fredagkväll. Axel fyller år på fredagen. Så jag känner inte att jag kan ägna hela fredagen år att resa. Bokar man typ snart, så är ju det inte hutlöst dyrt.

  • Nu har jag bokat flyg och hotell, för denna turnering. Jag flyger med Norwegian, 19 flyget ner på fredag och sista flyget hem på söndagen. Boendet är på Scandic i Älvsjö tre fyra stationer med pendeltåget från Tumba, restid ca 15min. Jag har en plats över i rummet om någon är sugen, jag bor där hur som, så jag kan bjuda på boendet om det underlättar för någon som vill åka.

  • Sugen ja, men det är jag alltid, sedan har jag aldrig tid....

    Samma sak gäller den här gången :/

  • edited 1 februari 2016 22:55

    Jag lirar Malifaux Trigger Happy 2 på Fantasia här i stan så jag kan inte. Sen börjar jag jobba på söndag natt igen också så jag kan inte helt enkelt.

  • Trist om jag blir ensam, men förstår att det är svårt att komma ifrån och att man måste prioritera. Sitter och klurar på roster. Ska ju lira swebba-laget under world. 1400k att handla för. Och får stacka två normal skills på en jeppe. Är det värt att ta med både Skitter och Glart, som star players 360k, för att få två skaven till i laget och hur ska jag tänka runt övriga skills. Funderar på stacka big hand och nervs of steel på en thrower. Input Tack. :-)

Sign In or Register to comment.