Tyranider

Hejsan. Nu när julen närmar sig och önskar sig själv/någon annan tyranider i julklapp så har jag just det du vill ha.

Har allt från stora monster till dom minsta krypen universum ha skådat. Det som finns bland det jag har i ägo är:

(HQ) 2 Hive tyrant (varan en men bone sword och lash wipe och den andra med twin-linked devovers) 1 Tyranide prime (ELITE) 3 Hive guard 1 Haruspex 1 Lictor 1 Zoanthrope (TROOPS) 7 Warriors (alla förutom en med deathsplitter och den sista med venom cannon) 35+ Genestealer (1 konverterat till en brood lord) 30 Hormagaunt 20+ Termagaunt (varav 8 med devovers) 3 spore mine 18 ripper sworms (FAST ATTACK) 1 Hive crom 10 Gargoyle (HEAVY SUPPORT) 1 Carnifex 1 Tyrannofex 1 Trygon prime

detta är allt som jag har att erbjuda till dig som vill ha en julklapp för dig själv eller ge bort till en kompis/ditt barn som lirar. Pris går att diskutera vid intresse.

Kommentarer

  • Allt omålat och i plast? Vingar på Tyranterna?

  • Jupp finns vingar. Men har bara hälften kvar. Har en Hive tyrant med twin-linked devovers, 1 Tyranide prime, 1 Lictor, 1 Zoanthrope, 15 Genestealer, 30 Hormagaunt, 20+ Termagaunt (varav 8 med devovers), 3 spore mine, 18 ripper sworms, 1 Hive crom, 10 Gargoyle, 1 Carnifex och 1 Tyrannofex som finns kvar. Å allt är i plast

Sign In or Register to comment.