Fantasia Fanatic XXVIII

13»

Kommentarer

  • Angående 40k, får man inte använda dataslates tex. "Dataslates - Helbrutes" och "Dataslates - Cypher" och formationerna som finns i dom? Jag förmodar att man inte får det eftersom dom inte står med i listan, men tänkte iallafall fråga,

    Stämmer bra, dom får du inte spela med

    Fungerar det så med alla units från daemonkin, tex om jag redan har 3x raptors från Csm, kan jag ta 3 till ifrån daemonkin?

    Ignorera mina tidigare svar i denna fråga. Vi kollar på namnen, så heter dom lika kan du inte spela med fler än tre oavsett vilket codex de kommer ifrån

  • edited 21 september 2015 13:57

    Men hallå....

  • Men hallå....

    Hej

    Vi förlänger till onsdag för inlämning av Fantasy och AoS listorna

  • Glad att kunna meddela att Pastavagnen kommer att servera lunch på lördag utanför lokalen (kanske även söndag).

    För er som inte ätit hans mat så är det bra pasta, gigantiska portioner för liten peng. Vi kommer att informera om detta under incheckningen

  • dea vet du om han tar kort i pastavagnen, eller är det cash som gäller?

  • edited 23 september 2015 09:43

    Man kan betala med kort när han står på stan, så han borde med all sannolikhet kunna ta kort där också.

  • Sista dagen för listinskick idag, glöm inte det!

  • Yes kort går bra

  • Ni missar väl inte att vi har kvällsöppet på Fantasia, lördagkväll efter Fanaticen, 19.30 - 22.00

    Massor av galna rabatter utlovas: 50% på FoW, MaxMini, Kromlech, Lord of the Rings, Ultraforge mm 30% på alla kläder Massa blisters för 20:-/st och självklart lite på resten också:-)

    Öppet för alla, ingång från norra parkeringen

  • Kommer vi att få se övrigas listor någonstans innan?

  • We the people vill se listorna!

  • Scenariofrågor till AOS: Kan man ta poäng i slutet på motståndarens playerturn? Kan någon ta poäng i runda 2?

Sign In or Register to comment.